5 citata po kojima biste trebali živjeti 2017.-u

1/08/2017


Pozdrav svima.
Zadnji je dan prvog punog tjedna 2017. godine. Nadam se da vas je ova krasna godina već nešto naučila i da ste zagrijani za to da ovu godinu učinite svojom najboljom godinom dosad!

Ja planiram ovu godinu pomalo sebično posvetiti sebi i svome zdravlju, a prvenstveno tome da budem redovitija u stvarima u kojima kaskam. Vjerujem da ću dio svoje rutine iz 2016. ipak prenijeti u 2017., ali ću se i potruditi unaprijediti ju.
Ne mislim zaboraviti na druge, s obzirom da ću biti sretna jedino ako pomažem drugima, posvetim se ljudima koje volim... Znate kako kažu, 'besplatno primiste, besplatno dajte'.

Pri početku 2017., kad sam u svoj bullet journal unosila neke ideje i tako, tražila sam neke motivacijske citate uz pomoć kojih ću učiniti svoju 2017. boljom.

Tražila sam dosta dugo jer sam izbirljiva po tom pitanju, a i većinu citata sam do sada negdje vidjela.

Ipak, uspjela sam naći 5 komada koji mi se jako sviđaju i mislim da se, kada se o njima promisli malo dulje, osoba definitivno može zamisliti.


1. "Don't trip on the urge to feel alive."
"Nemoj se spotaknuti o potrebu da se osjećaš živim."


(ignorirajte moj superloš nalakiran nokat)

Kad malo bolje razmislim o ovom citatu, on zapravo ima smisla. Strahovito puno.

Često si zadamo mnogo zadataka i odlučimo puno odluka, napravimo mnogo novogodišnjih rezolucija i učlanimo se u previše izvannastavnih/školskih aktivnosti.

Potreba da nam život bude ispunjen sasvim je normalna. Svi želimo imati zanimljiv život kojeg ćemo se rado sjećati i o kojem ćemo rado pričati.

Nekada smo ipak malčice prestrogi prema sebi.

U redu je i željeti baviti se nečime. Sportom, volontirati, svirati neki instrument. No, moramo biti svijesni toga koliko možemo i koliki je naš kapacitet. Ne govorim o kapacitetu u smislu 'koliko mogu dok ne puknem' nego 'koliko mogu, a da se pritom osjećam dobro'.

Balansirajte svoje aktivnosti tako što ćete prvenstveno vidjeti za koliko toga imate vremena, koliko vremena možete odvojiti od surfanja, koliko vremena imate vikendima, koliko vremena vam ostane kad napravite školski raspored.

Zatim, bitno je vidjeti što ide, a što ne ide. Ako vam se nešto u potpunosti ne sviđa, ne forsirajte to. Život je prekratak da radimo stvari koje ne volimo. Ako izbacite tu aktivnost s programa, vjerojatno će vam se otvoriti prostor za nešto što biste možda voljeli više.

Godina dana je puno vremena. Stignete isprobati sve što volite.


2. "Now close your eyes, and please understand that you are still young,
the universe is endless,and somehow, everything will be okay."

"Zatvori oči i shvati da si još mlad, svemir je beskonačan,
i nekako, sve će biti u redu."

Istina je da se svi često brinemo oko nekih problema, bili oni sitnice ili nešto ozbiljno.

Svi imamo ocjene oko kojih se konstantno moramo brinuti, gradivo koje se nakuplja za koje svakodnevno treba raditi, minimum koji svi moramo ispuniti za prolazak, neku razinu koja se očekuje od nas... Svi smo nekad umorni i pospani, lijeni i želimo malo vremena za odmor.

Ljudski je brinuti se i pokušavati biti unutar nekog prosjeka, ali nisu svi problemi oni kojima se moramo zamarati.

Potrebno se pitati par pitanja:

 Kontroliram li ja to?
Zašto se brinuti oko nečega gdje vi niste faktor?
Stvari koje ne možete promijeniti su takve kakve jesu.

Je li to meni bitno?
Treba li meni dva sata drame o tome kako je nečiji netko učinio nešto nečijem nekome?
Dobro je poslušati prijatelja u problemu i biti oslonac, ali morate razlučiti svoje probleme od tuđih.

Što ja zapravo želim?
Potrebno je pokrenuti se. Pokušajte promijeniti ono što vam se ne sviđa, a ako ste dali sve od sebe i to ne uspjeva, onda se radi o nečemu u čemu vi ponovno nemate moć.


3. "Snovi nemaju rok trajanja. Ustani se i pokušaj ponovno."

 
(slika s prošlogodišnjeg puta u Italiju, Padova)


Sama logika nalaže da nam uspješnost u životu ne može biti stopostotna.

Pokušat ćete mnogo stvari, neke ćete izdominirati isprve, a negdje ćete doživiti neuspjeh i bit ćete nezadovoljni. To je sasvim normalno.

Problem nastane kad odustanemo od nečega u čemu prvotno nismo uspjeli iako to i dalje želimo. Snovi nemaju rok trajanja, nema limit broja pokušaja. Zapravo, vi možete pokušati nešto stotinu puta. Možda neće biti lako kao prvi put, možda će biti teže, a možda lakše.

Možda ćete uspjeti tek peti put jer ste napokon shvatili kako da to učinite, a možda ćete shvatiti da to nije za vas i pomoći si u budućem odlučivanju i zadavanju ciljeva.

Ništa vas ne košta da počnete ponovno i da pokušate.


4. "Health is not just about what you're eating.
It's also about what you're thinking and saying."

 "Zdravlje ne čini samo ono što jedemo.
Zdravlje čini i ono što govorimo i mislimo."

Ovo je nešto na što se definitivno treba podsjetiti svaki dan.

Vjerujem da se uvijek treba potruditi da se fizički unaprijedimo zdravijom hranom, tjelovježbom, jogom, meditacijom ili čime god se bavimo, ali vjerujem da je jednako bitno usmjeriti svoje misli, koliko je bitno usmjeriti svoje tijelo u pravome smjeru.

Radite stvari koje vas smiruju.
Ako ste rastreseni i nemate vremena za sebe, navinite alarm pola sata ranije ujutro.

Tih pola sata slušajte muziku, pišite, gledajte lijepo vrijeme kroz prozor, napišite pismo...

Učinite nešto što će vas razveseliti.

Vrijeme je često samo iznimka.


5. "Učinite sve što želite duboko u srcu.
Ne propuštajte priliku, možda je jedina takva.
Na kraju zažalimo samo za onime što nismo napravili."


 Ovo je jedna velika istina koju svi moramo prihvatiti.

Ne treba se ovo puno objašnjavati jer vjerujem da su vam svima na pamet već pale neke stvari oko kojih ste se možda dvoumili, neke stvari koje niste napravili, a željeli ste ili neke stvari koje planirate učiniti.

Što da vam kažem osim: sretno.

xoxo, Lana.

Možda ti se svidi...

32 komentara

  1. Divan post zaista. Slažem se u vezi svega ,u vezi svakgo citata. Zaista divan i poučan post!:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga! Jako inspirativan. :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uvrati♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, Jovana! Već te pratim ;)

      Izbriši
  3. Divan post. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već te pratim, Sara. Hvala ti na lijepim riječima. ♥

      Izbriši
  4. Ovo je jako divan post, mislim da mi se svi svidaju, ali treci mi je onako poseban bas, a i slike su ti predivne.

    http://eunxia.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji favoriti su prvi i zadnji! Zapratila sam te. ♥

      Izbriši
  5. Drugi je moj jer se ja brinem oko toliko nebitnih stvari.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poprilično pametno :) ♥
      Zapratila sam te!

      Izbriši
  6. Odlican je post zaista . slazem se sa svime
    zapratila sam te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicni citati koje kroz tvoj clanak mozemo shvatiti i kao savete :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. -Predivan post!Tema je originalna i veoma mi se dopada!Dopadaju mi se svi citati i lepo je to što se mogu iskoristiti kao saveti!Hvala ti što si ih sa nama podelila!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu. Hvala na lijepim riječima ♥

      Izbriši
  9. U potpunosti se slazem da snovi nemaju rok trajanja. Da slucajno te nisam na neki nacin potaknula da napises ovaj citat, ha? U svakom slucaju, odlican post i radujem se ovakvim tipovima postova. Iz jednog jedinog razloga , siris pozitivnu energiju preko rijeci, ko kakva vjestica hahaha.


    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post!
    Puno sreće u daljem blogovanju! Već vidim da si kreativna!
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako lep post. Još jedan tvoj post, još jedno tvoje delo. Predivno pišeš, odmah sam se učlanila u tvoj blog. Još jedom, jako lepo.
    Novi post je na mom blogu. Reč je o pregledu prošlog meseca, i obaveštavanju o izmenama u ovom mesecu: LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
  12. Prelijep post! Jako je inspirativan. Svi citati su divni! I slike su takođe predivne!

    Zapratila sam te. Bilo bi mi jako drago kada bi i ti mene zapratila!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš lep post. Lepe citate si odabrala!

    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa > http://kathydelight.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Odgovori
    1. Thank you very much, I certainly did. ❤

      Izbriši
  15. Ovaj post ti je odličan! Meni je definitvno omiljeni zadnji post jer po njemu i živim, barem pokušavam. I ostali su mi citati super, ali mislim da mi je ovaj zadnji definitvno najdraži ikada. :) ❤

    http://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post!Predivno je napisan,slažem se sa tobom.Blog ti je divan :)

    Učlanila sam se u tvoj blog,bila bih zahvalna ako bi uzvratila :)

    xdreaannx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši