Pjesme za koje ste davno trebali čuti.

1/23/2017


Lijep pozdrav, drage moje.

Prvo i prvo, ispričavam se na zatvaranju bloga na nekih tjedan dana. Kao što vidite, morala sam urediti neke sitnice na blogu (glitchevi i tako) i izbrisala sam neke starije postove.

Zašto?

Šminka je nešto što volim i što će se svakako pojavljivati na ovome blogu, ali mislim da ne želim imati fokus isključivo na tome. Beauty blogova ima mnogo, uglavnom su slični jer, budimo iskreni, nema se tu što mnogo filozofirati. To su recenzije proizvoda, usporedbe istih, tu i tamo neki giveaway i slično.

Ne želim svoj blog usmjeriti isključivo u tom smjeru. Ja želim da ovaj blog bude prvenstveno lifestyle orijentiran. Svi volimo doći na neki blog gdje možemo pročitati par mudrih riječi, sudjelovati u nekoj raspravi, čitati o svakodnevnim stvarima koje nam se događaju... Ja želim da ovaj blog ne bude mjesto gdje ćete dolaziti samo da pogledate ima li neki novi post da komentirate nešto što ne mislite, da djevojke koje se toliko ne šminkaju zapravo nemaju o čemu čitati...

Na ovom blogu želim postavljati više postova sa savjetima, idejama, poneka kratka priča, neki motivacijski post, neki DIY za razonodu, pa tako i poneki beauty haul i post s mojeg putovanja.

Želim da ovaj blog zaista bude spoj jednog random spektra stvari koje volim i stvari koje mi se događaju. Nadam se da će se vama to svidjeti, pokušati ću vas iznenaditi sa širokim spektrom postova.

Za danas sam pripremila jedan poprilično zanimljiv post, barem ja mislim tako.



Glazba je veliki segment naših života, budimo realni. Osobno nigdje ne izlazim bez slušalica, a i ne prođe dan da ne poslušam omiljene pjesme. Moj glazbeni ukus počeo je sa Katy Perry, Keshom, ranim stejdževima Justina Biebera i slično... Danas te izvođače gotovo uopće ne slušam, eventualno Justina.

Kroz vrijeme sam primjetila da mi najviše pašu žanrovi indie, alternative, pop-rock i elektropop, a najviše mi se sviđaju pjesme sa nekim daškom osamdesetih i te vibre. Ima smisla?

Nažalost, ima izvođača za koje ne čuje mnogo ljudi, a zaista su dobri.

Beware no more, ja sam ovdje da vas upoznam s istima. Krenimo.

The 1975 - fallingforyou



The 1975 je jedan tipičan pop-rock, alternative band (inače moj omiljeni bend) koji pridaje veliku važnost estetici zvuka i riječima same pjesme. Preporučam apsolutno sve njihove pjesme, a ovu sam izdvojila jer je specijalno smirujuća.

Shura - Touch



Shura ima odličan EP koji se zove 'Nothing's Real', a ovo je moj osobni favorit s albuma. Ima svojevrsnu chill vibru i sama pjesma je i tužna i sretna i plesna i ne. Jednostavno do vašeg raspoloženja.

Blackbear - sidelines

Ako tražite nekog fenomenalnog izvođača koji graniči s house-om, onda definitivno pružite šansu Blackbear-u. Po meni jedan od najboljih upcoming izvođača, genijalan lyrics i odlične pjesme. Poslušajte i "girls like u", " I Needed You".

Cartoon ft. Juri Pootsmann - I Remember U

Jedna skroz drukčija pjesma s posebnom vibrom. Vuče na neku stariju pjesmu, nešto što bi se puštalo u casual klubovima 2000-ih, ali kad čujete remix, onda ćete vidjeti da se definitivno može slušati i danas.

Weathers - I don't wanna know


Ovaj bend će apsolutno eksplodirati u 2017., mark my words. Nemam drugih komentara osim: nadam se da će dobiti pažnju koju zaslužuju.

MDWS - Heartbreak (GXNXVS Remix)


Pjesma za noći kad ste dugo budni. Ovu pjesmu možete slušati dok gledate u strop i ne radite apsolutno ništa i još uvijek će biti odlična.

kiiara - feels



Vjerojatno ste čuli za "gold" od kiiare, ali feels je meni daleko bolja. Poslušajte i sve ćete shvatiti. Iako vjerujem da koristi mnogo tune-ova da postigne ovakav glas u pjesmama, svejedno dobro zvuči.

Jeste čuli ijednu od ovih pjesama?
Imate li neku glazbenu preporuku za mene?

Do daljnjeg, Lana.

Možda ti se svidi...

14 komentara

  1. Super ti je post! Sve pjesme koje si odabrala su super, i slažem se s tobom! Samo tako nastavi!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista se slazem sa svime sto si rekla u uvodu posta i podrzavam te u tome. Sto se tice pjesama sada sam ih sve preslusala i najvise mi se svidjela pjesma ,,Touch". Mada i ostale su lijepe i prijatne za slusati. Ja sam trenutno prvi put na tvom blogu i zaista mi se puno svidja, tako da sam clan tvog bloga. Ako zelis pogledaj i ti moj blog i uzvrati. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na podršci i lijepim riječima, zapratila sam te :) ♥

      Izbriši
  3. Slažem se sa tobom kada je reč o onome što si napisala u samom uvodu posta.Imala sam sličnu dilemu pre samog otvaranja bloga,od mene imaš podršku.Što se posta tiče,drago mi je da i dalje postoje ljudi koji slušaju ovu vrstu muzike,predložila si zaista divne pesme,a neke od njih su čak i moje omiljene.Super post!

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa prekrasno je što blogovi spajaju ljude. ♥ Hvala ti

      Izbriši
  4. Jako ljep i kreativan post. Pjesme su stvarno super, neke su mi poznate i baš ljepe, a neke baš i neznam ali ću ih sve poslušati. Imaš jako ljep blog. Prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se sviđa vizualno, a imaš i jako zanimljiv sadržaj. Prijavila sam se na tvoj blog jer me jako zanima tvoj daljni rad. Želim ti puno sreće u daljnjem blogovanju.

    Possjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na svim komplimentima, i ja pratim tebe :)

      Izbriši
  5. Odlican ti je post, sve pjesme su super, samo tako nastavi.
    Ako zelis bilo bi mi drago da posjetis moj blog i ako hoces komenterisi i zaprati me
    www.mona-lifestylediary.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican ti je post, sve pjesme su super, samo tako nastavi.
    Ako zelis bilo bi mi drago da posjetis moj blog i ako hoces komenterisi i zaprati me
    www.mona-lifestylediary.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odusevljena sam izgledom tvog bloga, sve izgleda prelepo i profesionalno.Zapratila sam te, svrati na moj blog ako zelis.♥
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši