Essence 24h hand protection balm

2/21/2017



Lijep pozdrav, drage moje!
Ponosna sam na sebe jer sam vam uspjela brzo pripremiti novi post, tako da ne čekate! Pokušati ću pisati dva posta tjedno, ali ne mogu ništa obećati s obzirom da sve ovisi o školi!
Za danas sam pripremila jednu recenziju proizvoda koji sam kupila samo iz jednog razloga, a to je: cijena me apsolutno šokirala. Radi se o brendu essence koji vam je svima jako poznat, a proizvod o kojem ćemo razgovarati zove se
24h hand protection balm (repair).


Radi se o kremi za ruke koja obećaje obnavljanje kože i 24-satnu njegu, intenzivno pomažući suhoj koži. Krenimo mi onda o njoj.  

Pakiranje nije ništa spektakularno, ali je simpatično i girly. Kvalitetno je napravljeno i ne morate se bojati da će se čep raspasti i slično (što je bio prvi komentar moje prijateljice kad je čula cijenu) Cijelo pakiranje je zapravo vrlo lijepo odrađeno i ima glossy finiš. Ova intenzivna ružičasta boja specifična je samo za 'repair' funkciju, a postoje još dvije: plavo pakiranje za 'moisturizing' balzam i žuto pakiranje za 'brigu' ruku i noktiju. Radi se o 75ml proizvoda što je čisto solidno, nije velika krema,ali nije ni travel size. To je ona idealna veličina za spremiti u torbu, a da ne smeta.
 


Sastojci i formula
sastoje se od kokosovog ulja i shea maslaca u prvom planu, a zatim naravno i klasični sastojci krema (glicerin, parabeni...) koje možete pročitati na pakiranju. Osobno ne vjerujem da je kokosovog ulja i shea maslaca u ovome mnogo, cijena to ne dopušta, ali tekstura samog proizvoda je odlična. Radi se o malo gušćoj kremi koja se u roku par minuta upije u kožu i ne ostavlja onaj 'mastan osjećaj' koji nam smeta dok tipkamo po mobitelima i slično. Miris je slatkast, ali ne mogu dokučiti koja je aroma. Nije cvjetno, to vam mogu definitivno reći. Meni se osobno miris jako dopao.

Funkcionira li? Iskreno, koristim ga tek tjedan dana i ne bih se usudila govoriti o dugotrajnim posljedicama, ali mogu vam reći ono u što sam sigurna: definitivno zaglađuje suhe ruke. Ne znam je li to zato što ja ni nemam velike probleme s kožom na rukama, ali čini mi se da je glađa nego prije.



Cijena? Ovaj dio sam čekala. Nećete vjerovati koliko je ova krema jeftina... Vjerojatno ste svi već upoznati s cjenovnim rangom essence proizvoda, ali ovo je ludo. Ova krema je 10kn (1,5 $ ugrubo) u svim prodavaonicama drugstore kozmetike. Mislim da je ovo i više nego investicija za ovu cijenu. Doslovno morate preskočiti jedno pecivo nakon škole i eto ga, imate novu kremu za ruke.

Ukupni dojam? Definitivno ću ovo ponovno kupiti, a i poklanjati za rođendane! Svi vole kremu koja lijepo miriši, priznajte! Ova ima nekakav addicting miris koji će vas tjerati da ju ponovno i ponovno stavljate, a kad ju stavite, koža je jako njegovana i onda kad (nakon par sati) ponovno osjetite da više nije, morat ćete ju staviti ponovno. Svakako sve preporuke za ovu kremu, svi ljubitelji krema bi ju trebali probati!

Eto, toliko od mene! Idem namazati ruke i odgovoriti na još neke komentare :)

Inače, ove slike su slikane u mom DIY malenom photostudiju u 19h navečer, što je poprilično čudno jer svi znamo da je dobro osvjetljenje jako potrebno za slike, a najčešće se radi o dnevnom osvjetljenju koje najbolje paše! Želite li vidjeti tutorijal za ovaj maleni photostudio?

Lijep pozdrav, ljepotice!

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

18 komentara

  1. Molim tutorial što prije! ♥
    Odličan post u svakom slučaju, krema je vrh kupila sam je sebi još davno no mama (i tata AHAHA) su je tads prisvojili i stalno si kupuju jednu te istu jer stvarno krema je vrh!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Hanna, tutorijal ću pokušati već do kraja mjeseca napraviti!

      Izbriši
  2. Odlična recenzija, draga! Nisam do sad videla nigde ovaj proizvod, ali kada ga vidim, možda ga uzmem. :) PS: Mnogo mi se dopada ime tvog bloga. xx

    The Fashion Spell | Giveaway

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jasmina moja, hvala ti puno na komplimentu za ime bloga! Drago mi je da ti se sviđa.

      Izbriši
  3. Lana draga, predivan post. Odlicna recenzija zaista.
    Ova krema deluje vrlo korisno.S obzirom da imam problem s rukama mislim da bi mi bas ona dobrodosla. Osim toga obozavam essence proizvode.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sandrice! I ja sam veliki fan essence proizvoda! :)

      Izbriši
  4. Odlična recenzija. Vidjela sam neki dan na polici ovu kremu i začudila se kako krema za ruke može stajati tako malo novaca. Super je ako ova krema djeluje i bas mi je drago da si napravila recenziju ove kreme. Odličan post!❤

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! Odlično je kako essence ima savršen omjer kvalitete i cijene!

      Izbriši
  5. Ja imam jako suhe ruke i uvijek sam puna krema,sigurna sam da ću i ocu isprobati.Odlična rezenzija!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Diivan post,slike su predivne! odlicno odradena recenzija... :)

    Ako mozes klikni na linkove koji se nalaze u mom zadnjem postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/02/me-sarcastic-never-outfit-dresslily.html

    OdgovoriIzbriši
  7. zvuči super, morat ću je uzeti :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. cao draga, hvala ti sto si posetila i uclanila se na moj blog, ja sam ti odgovorila i naravno zapratila te!
    mnogo mi se dopada sadrzaj posta i super je napisan ni predugacak ni prekratak, nisam inace probala ovaj proizvod a kreme za ruke mi ponestaje tako da cu sigurno potraziti ovu!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo ti hvala, draga! Sretno s potragom :)

      Izbriši
  9. Meni su Afroditine vrh!
    Imaš follow od mene, jako simpatičan blog vodiš xx

    Shake That Beauty blog♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'll keep that in mind! Hvala ti, puno. ♥

      Izbriši