Moj 'face routine' i savjeti

2/11/2017

Drage moje djevojke,
lijepo vas pozdravljam. Ako ste prvi put na mome blogu, dobrodošli, a ako niste, što ima novo? :)

Danas sam odlučila napraviti onaj relativno popularan post o mojoj dnevnoj face rutini, odnosno, kako se ja brinem za svoje lice?


Trenutno imam 16 godina (u kolovozu ću navršiti 17) i tijekom osnovnoškolskog obrazovanja, pri ulasku u pubertet i slično, imala sam poprilično loš ten. Pod loš ten podrazumijevam konstantno izbijanje bubuljica, mitesere, poprilično masnu kožu i flekice po obrazima nakon istih.

Kroz godine srednje škole razvila sam rutinu koja mi paše tipu lica (masna koža) i sada, nakon pridržavanja nekih savjeta i održavanja ove rutine, lice mi je u najboljem stanju u kojem je bilo zadnjih 5 godina. 

Prvo ću s vama podjeliti svoju rutinu, a zatim ću vam udjeliti neke savjete koji su mi pomogli. Morate imati na umu da nisam doktor, nemam nikakvu diplomu i savjeti koje vam dajem funkcionirali su za mene, ali ne mora značiti da će funkcionirati za vas.

Moja rutina uglavnom je večernja, a ujutro se samo umivam i očistim lice tonerom da mogu staviti kremu direktno na čistu kožu i našminkati se za školu. Navečer slijedi ova 'full' rutina.
 
1. Umivanje.

2. Čišćenje lica sa tonerom:
 L'Oreal Paris Ideal soft Skin Perfecty Velvety Toner - dry and sensitive skin



Sigurno se pitate, zašto toner za suhu i osjetljivu kožu ako imam masnu kožu? Ovaj savjet sam dobila od prijateljice prije dvije godine, a glasi ovako: toner za suhu kožu manje isušuje, čista logika, što znači da lice neće samo morati nadoknađivati ulja, a često to paše osobama čije lice već luči mnogo ulja.

Nisam vjerovala, ali sad vjerujem. Ovaj toner koristim i za skidanje šminke i za čišćenje lica, ne isušuje me, ali koža mi više ne proizvodi toliko ulja. Ono što pakiranje obećava jest 'bez parabena, podnošljivo za osobe sklone alergijama, velvet finiš'. Ja sam jako zadovoljna s ovim tonerom, a i primjetila sam da je mrvicu gušći nego oni koje sam imala prije. Uvijek prvo koristim ovo da maknem površinski sloj eventualnih nečistoća i doprijem dublje u kožu u narednim koracima rutine. Čistim sa običnim blazinicama od vate, a stavljam toliko da jedva promoči na drugu stranu. Cijena je 40-ak kuna, ali se isplati jer se radi o 200 ml proizvoda (ja koristim već više od dva mjeseca).

3. Skidanje površinskih stanica mrtve kože (exfoliating):

Freeman body sugar scrub - pomegranate (sa šećerom i narom)



Ovo je moj definitivni favorit posta! Freeman kozmetika nikad me nije razočarala, neovisno o tome pričamo li o maskama, 'scrub' proizvodima ili nečem drugom, njihova kozmetika uvijek ima neko pristupačno rješenje. Ovo je tehnički 'body scrub', što znači da bi se trebao koristiti za tijelo, ali ja ga redovito koristim za lice jer odlično funkcionira. Ima malene komadiće šećera u gustoj smjesi i miris je apsolutno prekrasan. Vuče na citruse (valjda sam nar) i odličan je exfoliator! Koža mi je jako mekana nakon čišćenja s ovim! Koristim ga rukama tako što u kružnim potezima prelazim preko kompletnog lica (izbjegavajući oči i usta jer, nije baš najfinijeg 'voćnog' okusa). Cijena je 30kn, a proizvod traje doslovno vječno iako na pakiranju piše 150 ml.

4. Čišćenje lica gelom/kremom.
Za ovaj korak koristim dva proizvoda, ne zajedno, ali ih izmjenjujem kroz dane. Prvi je

Eveline cosmetics SkinCare 360° (combination to oily skin)


Ovo je jedan od prvih gelova za čišćenje lica koje sam ja nabavila, a kojima sam ostala vjerna. Ovo je jedini gel koji smiruje kožu i matira ju u isto vrijeme. Obično sam poprilično crvena nakon invazivnog čišćenja lica, ali ovaj gel smiruje kožu jer ostavlja neki hladni osjećaj na licu. Ono što obećava jest 'odblokiravanje' pora i reguliranje sebuma, a istina je da za prvo nisam primjetila veliku razliku, ali drugo mogu zaista potvrditi. Eveline je inače medicinska kozmetika i mislim da se njihovi gelovi mogu svrstati u najbolje u cijenovnom rangu. Cijena ovog proizvoda je 70kn, a ja sam ga platila četrdesetak (popust u kozmu). Za 200 ml kvalitetnog proizvoda, investicija.

 Drugi proizvod koji koristim kad nisam raspoložena za prvi (khm, rijetko) jest

Nivea Cream Care Facial Cleansing Cream.



Ako imate problema sa isušivanjem, mislim da je ovo odličan gel za vas. Primjetila sam da mi se koža manje 'ljušti' otkad ovo koristim. Svi znate Niveu kao tvrtku i vjerujem da ste upoznati i sa time da oni jako paze na sve svoje proizvode kako bi zaista pasali svim tipovima lica. Cijena je i više nego povoljna, nešto manje od 30kn. Mililitraža je ista kao kod Freeman-a, 150ml.

To je uglavnom to od proizvoda koje koristim, a sada, savjeti.

- Ako je akutno, idite dermatologu. 
Jasno vam je da svi tinejdžeri imaju bubuljice i da je to normalno, ali ako vidite da je upaljeno i akutno,
prvo se posavjetujte s roditeljima, a onda s doktorom.
Oni možda već imaju na umu neki proizvod koji vam može pomoći.

- Mijenjajte vrstu vode kojom perete lice.
Ujutro perite lice hladnom vodom, a navečer toplom.
To će potaknuti cirkulaciju krvi i bolju regeneraciju stanica kože. 

- Što god možete, radite kružnim potezima.
Tako se proizvod najbolje upije u kožu!

- Nikada nemojte vući ručnik po licu
Najbolje je tapkati, inače ćete iziritirati lice i to će
uzrokovati nove bubuljice na već (od čišćenja) iziritiranoj koži!

- Prehrana je velik faktor!
Slatko i masno, već sigurno znate, uzrokuje prištiće. Najveći pomak
sam primjetila upravo nakon što sam prestala unositi slatko (skroz) i masno (djelomično).

Koji su vaši favoriti za čišćenje lica?
Podjelite svoje savjete s nama!

Do sljedećeg posta (ranije nego što mislite)!

Možda ti se svidi...

13 komentara

  1. Nažalost i ja imam isti tip kože i moje lice je baš sklono bubuljicama.
    Koristim Niveinu krenu od navedenih, a ostale proizvode nisam isprobala. Naručito imam želju da isprobam L'orealov toner.
    Super post :) <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš zažaliti! Hvala ti, draga Ema :)

      Izbriši
  2. Ja oduvijek imam tih problema sa aknama i masnom kozom.Definitivno bih ovo trebala probati!Hvala na prijedlogu:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, draga moja! Sretno s pokušajem! :)

      Izbriši
  3. ja imam suhu kozu, nisam imala problema s bubuljicama, tako daa nisam isprobala ove proizvode, ali svakako dobro dode osobama s istim tipom koze

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ti ovaj L'Oreal-ov toner ne bi smetao ni na suhu kožu, a za ostalo nisam sigurna. ;)

      Izbriši
  4. Joj, ja tako za kosu, moja je nekakva suha, a masti se dosta brzo, onda ne mogu kupiti sampon za masnu kosu jer će mi je još više isušit, a i ne mogu za suhu jer će mi se jako mastiti, hahah, uzmem za normalnu.
    Sada vidim koliku sam sreću imala u pubertetu. Nisam bubuljica nikako imala, nemam sada ožiljaka, niti išta, imala sam sreće. Ovo čudo od Niveje mi se čini super, oni nikad ne pogriješe :)
    Odličan post :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nemam problema s kosom (hvala Bogu), ali mi zato koža redovito nadoknađuje to. Ti si barem to preskočila! Hvala ti Marijana ♥

      Izbriši
  5. Imam problem sa aknama jer mi je koža veoma masna, i uvek volim da isprobam nove stvari, ako ce mi pomoci, ovo nisam jos uvek isprobala, ali čim budem isla u DM ili Lilly pogledacu da pribavim ove proizvode ili neke od njih. Dobri saveti draga 💞


    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne može naškoditi! Hvala ti, draga ♥

      Izbriši
  6. Lana draga, predivan post! Ja obožavam da čitam rutine, bilo kavkog tipa, jer mi je zanimljivo da uproedim svoju dnevnu naviku sa nečijom drugom. Konkretno tvoja i moja face rutina je totalno drugacija tako da je bas to dobrinelo da se zainteresujem za ovaj post i dodatno uzivam u njemu. Proizvodi koje koristis su mi jako simpatcni, vidi se da su dobrog kvaliteta tako da ne sumnjam da ti odlicno koirste. Sve u svemu, odlicna face rutina.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, Sandra! Očito smo jako individualni :)

      Izbriši
  7. Didn't understand a single thing hahaa but it would be nice
    Also check top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdgovoriIzbriši