Valentinovo Q&A | collab s Gotičarkom

2/14/2017

Dobro jutro, djevojke!

Svanuo je utorak, praznik zvan Valentinovo! Svi više manje znamo što je Valentinovo, ali jesmo li se ikad pitali zašto se ono slavi? Jasno, potrebno je voljeti ljude koji vole vas tokom cijele godine, ali, je li potrebno obilježiti neki poseban datum da bi se to dodatno slavilo?


Valentinovo nije samo dan kad se slavi ljubav, već je i blagdan sveca Valentina. On je po antičkim izvorima bio mučenik koji je potajno ženio ljubavne parove kršćana, što se u vrijeme njihova progona nije smjelo. Zanimljivo, jelda? Nema veze je li to istina ili ne, slatko je.

Također, svim Valentinama sretan imendan!

Za danas sam spremila jedan post zbog kojeg sam jako uzbuđena! Radi se o mojoj prvoj blogerskoj suradnji za koju mogu presretno reći da sam ostvarila upravo sa Sandrom s bloga The Story of A Gothic Princess. Ona je bila jedna od prvih osoba koja je ostavila lijep komentar na mom blogu i jedna od najljubaznijih cura koju sam pitala za pomoć u počecima. 

Ako niste posjetili njen blog i ne znate tko je ona (što čisto sumnjam), možete škicnuti ovdje.

Sandra i ja smo se dogovorile da napravimo jedan post za Valentinovo, a radi se o Q&A postu. Maleni 'twist' je u tome što nismo uzimale pitanja sa neta, nego smo jedna drugoj postavljale ista! Na njenom blogu možete pročitati što sam ja nju pitala.



Krenimo s mojim odgovorima.

Tvoje mišljenje o Valentinovu?
Valentinovo kao sam praznik simpatična je ideja. Uvijek govorim da trebamo osobama koje volimo to govoriti. No, smatram da ako nekoga zaista volite, on će to znati i nez Valentinova. Valentinovo je eventualna prilika za dobar izlazak, možda neko priznanje...

Da li slaviš Valentinovo?
Ne znam što se podrazumijeva pod 'slaviti' s obzirom da nije blagdan, ali rekla bih da ne. Valentinovo je meni svaki uobičajen dan. Radi se o tome da ja svojim najmilijima ljubav iskazujem kroz djela i riječi, svakodnevno.

Što je, po tvom mišljenju, 'odlično proveden Dan Zaljubljenih'?
Provesti ga u ljubavi. To ne znači da morate biti s dečkom, čak niti s prijateljima koje volite. Dovoljno je da provedete radeći nešto što volite. Nekome je ljubav pisanje, nekome serija...

Idealni poklon za Valentinovo po tebi je?
Nešto od srca. Stvarno ne mora biti ni stvar. Lijepe riječi od osoba koje volimo često pamtimo i bolje nego poklone koje stavimo na policu i zaboravimo. Inače, kad dječaci kupuju curama poklone, to također znaju biti katastrofe ako ne promisle što rade...

Da li smatraš da je potrebno dosta novca i glamuroznosti da bi jedno Valentinovo prošlo u najboljem redu?
 Naravno da ne. Manje je više, a i sitnice koje su 'interne fore' u nečijoj vezi ili prijateljstvu često su odličan poklon. Mislim da je najbitnije da imate osjećaj glamuroznosti, a ne da bude glamurozno. Vrijednost je često u nematerijalnim stvarima.

Izlazak u nekom noćnom klubu za Valentinovo (sa dečkom) ili
 druženje kod kuće uz neku večeru i finu muziku?
Ja sam takav tip osobe da bih radije ostala doma i podružila se s osobom, ali, to se može svaki dan, pa bih ipak izašla negdje. Ako imate zdravu vezu s nekim, onda je svaki dan Valentinovo.

Da li si ikad ikoga iznenadila za Valentinovo?
Nikad nikog. Imam osjećaj kao da je tabu-tema slaviti Valentinovo u smislu slavljenja prijateljske ljubavi, a da nekom dečku dam nešto nikad nisam imala potrebu (khm, usudila se).

Šta bi posavetovala singl momcima i devojkama, kako da povedu Dan Zaljubljenih, i sa kim?
 Kako god želite.Bitno je da se vi osjećate dobro!

Savet djevojkama, kako se našminkati za izlazak za Valentinovo?
 Preporučujem Modern Renaissance paletu od ABH-a, iili neke slične nijanse. Tople boje, ugodan smokey eye i lijepa minimalistička kombinacija odjeće!


Podjeli s nama neki savjet ili sliku na temu dana Zaljubljenih.
Evo jedan lijepi citat koji dokazuje da će sve doći na svoje.


Uživajte u danu! Love ya :)

Možda ti se svidi...

8 komentara

  1. Lana draga, jako simpatičan post! Moram ti reći da mi je bila izuzetno velika čast da saradjujem sa tobom! Predivna si devojka i sjajno si odgovorila na sva moja pitanja, tako da sam zaista uživala čitajući! Radujem se ponovnoj saradnji sa tobom! Još jednoh hvala za ovav divan collab, uzivala sam. Srećno Valentinovo!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga, čast je sva moja! I tebi prekrasno Valentinovo želim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imamo slično razmišljanje o ovome.Jako mi je drago zbog tvog prvog collaba:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post. Jako ljepo si napisala. Imamo jako slična mišljenja i to mi se jako sviđa, drago mi je zbog toga!❤

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Drago mi je da sam otkrila tvoj blog zahvaljujuci Sandri :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti jako puno! Nadam se da ćeš nastaviti pratiti nas :)

      Izbriši