Zaful - crni kožni ruksak

2/26/2017

Dobro jutro, drage moje!

Ovaj tjedan sam u velikoj gužvi (znate onaj nalet testova početkom ožujka) pa sam odlučila napisati još jedan post sada, s obzirom da neću imati vremena napisati drugi vjerojatno do vikenda (možda u srijedu, eventualno). 

No, krenimo mi na naš post. Ovaj ruksak je drugi dio moje prve zaful suradnje, a ujedno i treća (te zadnja) stvar koju sam naručila. Ako niste pogledali četkice za šminkanje, možete ih škicnuti.

Ovaj ruksak sam uzela zato što mi se činio baš sladak na stranici. Dimenzije su manje od regularnih ruksaka jer je očito da se radi o onom 'travel' ruksaku koji ne služi za školske potrebe. Ako ga želite pogledati na zaful stranici, to možete učiniti ovdje, a dotad mi krećemo sa recenzijom

crnog kožnog travel ruksaka.




Ruksak je došao omotan bijelom vunastom vrećicom koja je vjerojatno bila tu da zaštiti kožu i površinu samog proizvoda. Ta vunasta vrećica bila je (zajedno s četkicama) u jednoj većoj zelenoj vrećici koja je bila čvršća, ali nije imala nikakve dodatne zaštite. Na prvi pogled, ruksak je jako sladak.

Ima onaj maleni metalni dio koji odsijava svjetlost, a  ispod njega je magnetni gumb koji spaja poklopac s donjim dijelom. Koža izgleda vrlo kvalitetno iako se radi o umjetnoj koži, cijeli ruksak je u lijepoj nijansi crne i nigdje nije bilo diskoloracije.


 Kada otvorite ruksak, vidite da se radi o uzici koja se veže, pa ako niste fan toga i preferirate zip, ovo nije za vas. Iskreno, ne bojim se da će mi nešto nestati jer se uzica može jako stegnuti. Sa svake bočne strane ruksaka postoje maleni zip pretinci koji su zaista sitni. Kad kažem sitni, mislim stvarno i zaista sitni. U njih vam stane pokaz, labelo, kovanice, olovka, maleni blok papira ili slično. Mislim da ću ja koristiti taj dio za slušalice i labelo!



Iznutra ima još jedan manji džepić u koji vam bez problema stane mobitel, maramice, možda ulošci ili nešto te veličine. Sam ruksak je prostraniji nego što izgleda. Moja sestra je u njega stavila dva paketa maramica, bocu vode (koja nije došla ni blizu vrhu ruksaka), nagurala unutra jaknu koju nije ni presavinula (znači, iskorištavala je maksimalan prostor),a unutra bi opet stao veliki paket čipsa.

Iskreno, mislim da unutra bez problema stanu u isto vrijeme: labelo, slušalice, mobitel, novčanik, maramice, boca/dvije vode, par paketića nečeg za pojesti i malena kozmetička torbica! Materijal iznutra je mekan i dobro sašiven.

Ručke su tanke i dugačke, kako to uvijek imaju ti maleni chic ruksaci, te su ugodne na koži. Naravno, mogu se prilagoditi onim metalnim klipovima. 

Sve u svemu?

Ono što me najviše iznenadilo jest to da je ruksak stvarno dobro sašiven. Nema konaca koji vire negdje, preskočenih očica pri mašinskom šivanju, čak su i svi zipovi skroz funkcionalni. Ono što sam očekivala jest onaj 'smrad' umjetne kože, ali nakon tri sata višenja na balkonu, ruksak je potpuno izgubio taj miris. Ne morate se brinuti da je ukorijenjen u sam proizvod.

Za ovu cijenu (20$) mislim da je ruksak sasvim dobar. Štoviše, zasad mu nisam našla nijednu manu. Ako bude kakvih promjena, a i vjerujem da ćete dobiti neke slike iz Budimpešte u petom mjesecu pa skupa s time i update, javit ću vam!

Još jednom, ruksak možete škicnuti ovdje, a stranicu zaful ovdje.
Jako sam zahvalna na suradnji koja mi se pružila! 

Kako se vama sviđa ruksak?

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com
 

Možda ti se svidi...

26 komentara

  1. Stvarno prekrasno izgleda!
    Imam sličan i rado ga nosim, Zaful općenito ima izuzetno kvalitetne sve vrste torbi, pa tako i ruksake. ☺
    Pratim te. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Iva! Nisam isprobala kvalitetu drugih Zaful torbi, ali vjerujem da su jednako kvalitetne kao ove! Lijep pozdrav ♥

      Izbriši
  2. Super post draga! Jako mi se sviđa ruksak, baš je predivan i vidi se da je kvalitetan pogotovo zato jer je sa zaful sajta :*
    This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje povjerenje u zaful je sve veće! Hvala ti, draga Petra! :)

      Izbriši
  3. Zaful zaista ima divne stvarcice pa je i ovaj rukasak takav.Jako mi se dopada! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan ruksak, baš mi se dopada! Ovakvi su trenutno baš popularni i obožavam ih. :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ti maleni chic travel ruksaci su sad specijalno popularni! Hvala ti na prekrasnom komentaru!

      Izbriši
  5. Odličan ranac. Najvažnije da si ti zadovoljna! :)

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  6. Ruksak mi se sviđa a i Lep post draga ♡♥♡

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Imala sam priliku da surađujem za sajtom Zaful, i imaju jako kvalitetne stvari. Ruksak izgleda predivno, i dosta kvalitetno.
    Novi post → http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/02/empties-1-potroseni-proizvodi.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista odličan sajt taj Zaful, još me nisu razočarali! Hvala ti na komentaru, škicnut ću! :)

      Izbriši
  8. Ruksak izgleda i predivno i kvalitetno. Ja imam isto jedan mali crni i sve ono potrebno mi stane u njega. Super post!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga moja! Jednostavno je must-have imati jedan ovakav :)

      Izbriši
  9. Predivna je, jako mi se dopada ! Hvala na posjeti mom blogu, pratim te već, ako želiš uzvrati, mnogo bi mi značilo <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru, škicnut ću! :)

      Izbriši
  10. Lana draga, odlican post! Ja obozavam Zaful, kao i njihove proizvode, tako da se radujem citanju recenzija na temu istih. I moja tasna koju sam narucila na njihovom sajtu je manja nego sto sam ocekivala ali je zaista sjajna! Jako mi se dopada tvoj izbor, ovaj rančić je jako simpatičan i verujem da će ti sjajno služiti! Odlicno uradjena recenzija!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sandro moja, hvala ti. Ja isto zasad imam samo pozitivne utiske o Zafulu i njihovi proizvodi zasad su me samo oduševili. O Zafulu good words only.

      Izbriši
  11. Ja sam veliki fan ovakvih malih, praktičnih torbica i uvijek se radujem kada imam priliku da ih kupim! Tvoja je odlična! Divan post draga ♥♥

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Ilva! Zaista i je praktična :)

      Izbriši
  12. Ruksak je divan *-*
    Ja imam jedan sličan i obožavam ga hahah :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. jako mi se sviđa taj ruksak. inače mi zaful ima super stvari :D

    https://www.youtube.com/watch?v=Bu4VdK_IUo0

    OdgovoriIzbriši