Zaful lista želja

2/07/2017

Drage moje,
jako sam uzbuđena jer danas pišem ovaj post. Naime, ušla sam u onaj sretni krug blogerica koji je ostvario suradnju sa zaful-om. Vjerujem da svi znate za zaful, jednu od boljih internet trgovina nešto kvalitetnije robe.

Možete posjetiti zaful klikom ovdje i uvjeriti se u to da zaista ima dobrih stvari! Ova stranica je odlična za poklone jer usput možete pokupiti i neki maleni popust pa jeftinije dobiti neki sladak poklon za prijateljicu koja je fan Teen Wolfa/5SOS-a/1D-a/The 1975-a/Drake-a i slično (vidjela sam majice s takvim natpisima).

No, da previše ne duljim, sigurno i vas zanima što sam izabrala.



Ove četkice pobjedile su ostale iz nekoliko razloga. Prvi, ove su elegantne. Ostale su također lijepe, ali ova rose gold boja mi je bila baš profinjena. Drugo, ovaj set ima highlighter brush, a nijedan drugi nema. Highlighteri su danas jedna nužna stvar, pa tako i highlighter brush.



Jer, kome je bio dosta jedan set četkica? Plus, vidite kako su slatke!
Dugine su boje inače primamljive, a ove još imaju i šljokice!


 U maju idem na izlet u Budimpeštu i veselim se nositi ovaj ruksak (i izgledati super kul na slikama iako to nisam). Ovo je na onu stezljivu vrpcu (ne na zatvarač), ali mislim da je baš slatki. Za osnovne potrepštine (novčanik, mobitel, voda, mala kozmetička...) mislim da će biti sasvim dovoljno.

Sviđaju li vam se stvari?

Očekujte recenziju kad dođu! 

Lijep pozdrav, držite se do kraja tjedna!

Lana.

Možda ti se svidi...

16 komentara

  1. super wishlista. predivne su mi ove cetkice,.prvi set, a pogotovo drugi..
    prvi put sam ti na blogu.. svida mi se, zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična wishlista draga! Ja sam nedavno dobila stvarčice sa Zafula, i sve je prekvalitetno i sjajno! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo me jako ohrabrilo! Hvala ti draga moja :)

      Izbriši
  3. Lana draga, vrlo zanimljiv post. Mene su ove stvarcice odusevile. Pre svega obozavam cetkice i verujem da su ove odlicne i da bi ti koristile, a ovaj crni rančić je jako simpatičan i baš u mom stilu. Odlican post.
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod odjeće sam uvijek za minimalizam, ali kad su u pitanju sitnice, volim malo otkačenije stvari :)

      Hvala ti draga moja ♥

      Izbriši
  4. Četkice su stvarno vrh, mnogo mi se sviđaju. Rančić takođe. ♥

    Poseti: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Jako volim Zaful sajt jer imaju predivnih stvari, a ti si odabrala baš predivne za svoju listu želja <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga! Blog ti je apsolutno prekrasan, zapratila sam te!

      Izbriši
  6. Prvi set četkica je predivan. Nijednom nisam gledala da naručim četkice, ali to sada možda promenim. Taj set stvarno ima ono nešto. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da djelimo mišljenje, draga Jasmina!

      Izbriši
  7. meni ovaj drugi set četkica je tako savršen,i u tamblr fazonu,koz glavu mi proletelo 1000 slika kako bih ih islikala uz neku dekoraciju. :D
    Natalija's Beauty Corner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čim stignu morat će biti u svakom drugom postu! :)

      Izbriši
  8. Lepše četkice nisam videla... Odličan izbor! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥ PS imaš predivan blog!
    http://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši