Jedan jedini savjet koji vam treba za sreću.

3/10/2017


Drage moje djevojke, dobrodošle (natrag).

Za uvod u vikend u kojem ćete se, nadam se, odmoriti, odlučila sam napisati ovaj mislilački post. Zavalite se u sofe, krevete ili gdje god jeste i pripremite se da vam doslovno promijenim živote. Ne šalim se, ovaj savjet je promijenio način na koji razmišljam i usudim se reći da je to jedan od najboljih citata koje sam ikad čula.




Ne sjećam se tko je ovo rekao, gdje sam ovo pročitala, kada sam ovo pročitala i zašto, ali neki dan mi je to iz čista mira došlo na pamet. Citat glasi ovako:

Ako nema utjecaja na tvoju budućnost, recimo za, pet godina, nemoj potrošiti ni pet minuta brige na to.

Kakav moćan savjet. Ovo je jedina misao po kojoj ću se ja voditi u budućnosti. Uzmite trenutak da promislite o ovom citatu gore. Istina je, ljudi smo, u naravi nam je da se brinemo oko svega što nam se događa, bilo to dobro ili loše ili mi pak ne znamo kakav će to ishod imati. Ono što ne shvaćamo jest da zapravo nemamo neku veliku moć nad većinom tih stvari, ali nema veze, to sad nije tema ovog posta.

Brinemo se oko tog jednog kontrolnog iz povijesti koju mrzimo i ne možemo se natjerati da ju učimo pa ćemo dobiti dvojku i imati četiri iz povijesti, strašno.

Brinemo se oko te tamnocrvene majice kojoj se izvukla nit, a to je baš bila najbolja majica koju smo imali. 

Brinemo se oko baš te jedne osobe koja nas nikako ne primjećuje i s kojom ne možemo izaći na kraj jer nas nikako ne doživljava.

Brinemo se oko tog jednog koncerta na koji moramo ići, a baš taj dan je na televiziji TFIOS i sad ga nećemo moći gledati.

Brinemo se oko te predosadne podjele diplome vaše sestrične koja je obavezna jer ste u rodu, a uopće ne želite ići pričati s tim ljudima.

Pa Bože mili, zašto?

Život je jedan. Život je kratak. Život je neponovljiv. Nećete dobiti drugu šansu da ponovno proživite neki trenutak koji ste već proživjeli, a isto tako nećete dobiti nove živce jer ste ove potrošili na apsolutne gluposti. Ako nešto neće ostaviti veliki utisak na vaš život, znači, za pet godina nećete osjećati da se to uopće dogodilo i nećete znati uperiti prstom na kalendar: "Da, to je taj datum kad se to dogodilo.", onda to nije bitno. To nije veliki faktor u vašem životu i nema smisla da se oko toga zamarate.

Brinite se oko stvari koje su zaista bitne. Brinite se oko toga tko ćete postati, kako da postanete bolja osoba nego što ste sada, kako pomoći i kome pomoći. Vaš zdrav razum zna razaznati što je bitno a što nije, iako ćete mu nekad morati pomoći. Stvari koje nam se sad čine izuzetno relevantne i strašne često uopće nemaju utjecaj na našu budućnost i, stoga, nisu vrijedni suza i živaca.

Čim prestanete brinuti oko gluposti, te gluposti automatski postaju nebitne i praktički nestaju iz vašeg života. Istim tim postupkom, lijepe stvari u vašem životu dolaze na vidjelo. Budite pametni i uživajte u životu.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

18 komentara

  1. Zadivila si me ovim postom draga Lana, zaista se vidi da imaš inspiracije i smisla za ovakav način pisanja <3

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, Ilva moja. Puno mi znači!

      Izbriši
  2. Oduševila sam se tekstom koji si napisala. Baš imaš dara za pisanje, samo tako nastavi <3
    Zapratila sam te pa ako želiš možeš uzvratiti :)

    El's Notes

    OdgovoriIzbriši
  3. Post ti je kao i svaki fenomenalan. Svaka čast! Slažem se sa svakom riječi koju si napisala.:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je jedan od boljih postova, na tvom blogu, zaista! Odusevila sam se tvojim tekstom, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. e divan post, stvarno, ja sam osoba koja sve prozivljava kao neki stres... i to je stvarno uzasno, zamaram se sa sa nebitnim stvarima i to je najgora moguca stvar, nadam se da cu jednom to promjeniti, a do tad sam u stresu aahaha

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Nadam se da ćeš uvidjeti kako je život zapravo lijep kad se još opustiš!

      Izbriši
  6. Draga Lano, sve pohvale za post. Stvarno sam oduševljena tvojim postom. Nema riječi kojom bih mogla iskazati svoje oduševlejnje. Dugo nisam pročitala ovako dobar post. Iako nisam neko ko gubi vrijeme na razmišljanje, jer kod mene važi "sve u životu ima svoj razlog, pa i ono loše", ali, zaista, sam uživala čitajući ovaj post.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo draga! Zaista si mi uljepšala dan ovim iskrenim komentarom!

      Izbriši
  7. Divan post i citat! Jako lepo razmisljas!

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful post and photo<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdgovoriIzbriši
  9. jako mi se sviđa kako si ovo napisala :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši