Kojih 15 pjesama sam poslušala najviše puta?

3/12/2017


Ugodna vam nedjelja, dame. Dobrodošle na moj blog, drago mi je da ste izdvojili par minutica da pročitate ovaj post. Kako ste? Može li itko uopće vjerovati da je već polovica trećeg mjeseca prošla? Uskoro će travanj, pa to je nevjerojatno. Kao da smo jučer slavili dolazak 2017. godine. 

Ponovno ja pišem o glazbi. Ne mogu si pomoći, jednostavno ju volim. Na ideju za ovaj post došla sam kad sam u svom official samsung player-u pogledala koje pjesme su mi spremljene u kartici 'najčešće reproducirano'. Imam faze kad neku pjesmu slušam jako puno i onda jednostavno zaboravim na nju na neko vrijeme, a kasnije kad ju nađem opet postanem opsesivna.
To je začarani krug, priznajem. 

Uz svaku od ovih pjesama vežem neka sjećanja, a svaku od ovih pjesama vam iskreno preporučujem. Ovo nažalost nije ni trećina moje playliste, na mobitelu trenutno imam 123 pjesme, a osvježujem ju mjesečno tako da obrišem par pjesama i dodam neke nove. Ovo je
 
15 pjesama koje sam poslušala najviše puta.

 Mrs. Potato Head (Melanie Martinez)



 Vjerujem da ste na YouTube-u nabasali na ovu pjesmu kada je dobila spot (lagala bih da vam kažem da znam kada je to bilo), a možda poznajete ovu pjesmu još sa izbacivanja Cry Baby albuma. Svakako se radi o nečemu što morate poslušati, koliko zbog mudrog lyricsa koji se osvrće na umjetnu ljepotu današnjice, toliko zbog ljepote karaktera same autorice. (poslušajte ovdje)

 Lego House (Ed Sheeran)


 Ovakav autor, kao naš ginger king, ne treba reklamu. Lego House je jedna izuzetno simpatična pjesmica koju vežem i za kraj osnovne škole, a nije me napustila do dan danas. Ima lyrics koji zapravo ima značenje, sama pjesma je smirujuća, vjerojatno ju već i znate. (poslušajte ovdje)

 I Wanna Be Yours (Arctic Monkeys)
 

 Svaki ljubitelj pop-rock-grunge zvuka čuo je za ovaj bend. Radi se o jako interesantnom bendu koji u svoje pjesme unosi jedan čudan smirujući prizvuk pomalo se oslanjajući na elektroniku, pomalo na električne instrumente. Nećete požaliti ako poslušate njihove pjesme koje nisu tako poznate kao Do I Wanna Know? (poslušajte ovdje.)

 Car Radio (Twenty One Pilots)


 Iako ste vjerojatno svi upoznati s hitom Stressed Out, ne znam jeste li svi pogledali ostatak njihovih pjesama. Pored Fairly Local, ovo je moj osobni favorit. Imaju zanimljivu i pomalo čudnu estetiku u spotovima, ali nećete požaliti ako ih poslušate. (poslušajte ovdje.) 

 Gone (MICHL)


Ovo je jedan nepoznati umjetnik čije godine samo nadolaze, kako ja vjerujem. Ima izuzetno specifičan glas koji će biti pogodan ljubiteljima Zayna Malika i MDWS-a. Ova pjesma je malo sporija, ali jako mi je draga i zanimljiva. (poslušajte ovdje.)


  The Hills (The Weeknd)


 Ne postoje dovoljne riječi hvale kojima bih vam izrazila koliko poštujem Abela kao umjetnika i kako sam oduševljena njegovim stvaralaštvom. U RnB taj je čovjek uveo novu dimenziju zvuka, a sve njegove pjesme imaju svoju zasebnu priču inspiriranu njegovim životom. (poslušajte ovdje.)

   Teen Idle (Marina and The Diamonds)


Marina je jedna ličnost za sebe, specijalni autor, zaista. Ima neku posebnu boju glasa koju nećete često naći danas. Ako ste ljubitelj Lane Del Rey ili Melanie Martinez, Marina je treća osoba koju tražite na svojoj listi. (poslušajte ovdje.)

   girls like u (Blackbear)


Jedan od mojih omiljenih izvođača, blackbear, jedan je od onih likova koji konstantno rade na novim pjesmama i radovima, samo nižu EP-eve i razmazuju svoje fanove. Ne smeta mi, doduše. Ova će vam se pjesma svidjeti ako ste ljubitelj elektroničke glazbe i synth-popa. (poslušajte ovdje.)
Ocean Drive (Duke Dumont)


 Ovo je inače moja najdraža pjesma općenito, ali je također i pjesma koja je zaključila moju ljubav prema zvuku osamdesetih i devedesetih te elektroničkoj glazbi. Ne postoje riječi kojima bih vam opisala koliko volim ovu pjesmu; jako sam vezana uz nju, a pogotovo uz njen tekst s obzirom da je ova pjesma bila jedan veliki dio mene prošle školske godine. Ne prođe dan da ju ne poslušam, zaista. Imam i extended verziju koja je inače dostupna u Americi, ali ova tu mi je draža jer sam jednostavno jako vezana za nju. Savršenstvo zvuka, za mene. (poslušajte ovdje.)

 ILYSB (LANY)


Ova će grupa tek pokoriti svjetsku scenu, a ljubitelji AM-a, The Neighbourhood-a i The 1975-a će ih obožavati. Ponovno je riječ o elektroničkoj glazbi, ali ovaj put se radi o onoj vrsti pjesme koja će vam se vrtiti po glavi sve dok ju ponovno ne pustite. (poslušajte ovdje.)

  Heartbreak (MDWS)


Ovdje se zapravo radi o remixu, ali originalna pjesma je od MDWS-a. Pjesma je poprilično addicting i vjerujem da će vam se svidjeti ako ju poslušate par puta zaredom. (poslušajte ovdje.)
    
Adaption (The Weeknd)


 Ponovno vas pokušavam nagovoriti na jednu Abelovu pjesmu, a ovaj put se radi o malo drugačijoj pjesmi s obzirom da je sa Abelovog starog albuma za kojeg većina fanova ni ne zna. Ako ste zainteresirani za još malo The Weeknda, ovo je jedna od pjesama koju trebate poslušati da upoznate starog Abela. (poslušajte ovdje.)

  She Lays Down (The 1975)


Bilo je apsolutno jasno da ovaj post neće moći proći bez The 1975-a, a ovaj put se radi o jednoj pjesmi za koju vam nažalost ne mogu dati konkretan link osim download linka i linka live izvedbe. Radi se o pjesmi koju je Matty napisao o postporođajnoj depresiji svoje majke i njenom strahu prema vlastitom djetetu. Interesantno, jelda? (poslušajte live verziju ovdje, download link je ovdje)

  Somebody Else (The 1975)


 Ponovno, The 1975. Neću previše pričati o ovoj pjesmi, jednostavno ju poslušajte. Mislim da ih dovoljno nahvalila u postu koji sam ih posvetila koji možete pročitati ovdje. (poslušajte ovdje)

I Don't Wanna Know (Weathers)


Ovaj prekrasan bend nema previše pjesama, ali definitivno kad snimi neku, ona bude odlična. Relativno su novi i meni su jako zanimljivi, vjerujem da će se proslaviti u skorijoj budućnosti! (poslušajte ovdje.)

Bome sam se raspisala, zar ne? Ima li u mojoj listi koji vaš favorit ili ste zapazili nekog izvođača kojeg specijalno volite? Koja pjesma je vaš hit za ožujak 2017.?

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

22 komentara

  1. I ja takodje slusam skoro sve pesme sa tvog spiska. Odlicne su i teraju na igru.
    Super post :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Većinu ovih pjesmana nisam poslušala ali sam definitvno čula za većinu izvođača.Super post!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma interesantna i originalna tema za post! Jako mi se dopada! Iako ovo deifinitivno nije muzika koju ja slusam i koju volim, moram reci da mi se zaista svidja selekcija, i da sam uzivala citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago, Sandrice. Hvala ti. ♥

      Izbriši
  4. Ajme koliko ja tebe sad obožavam,ukus za glazbu ti je top,vidila sam na slikama da slušaš Lorde,Broods,Years and years,divno! xD<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaaa tako je super što slušamo sličnu muziku! Baš si me uveselila, hvala ti na lijepim riječima! :)

      Izbriši
  5. Imamo jako sličan ukus za muziku, draga. Blackbear je isto jedan od mojih omiljenih izvođča kao i Artic Monkeys. Ocean drive i The hills su na replay ovih dana kod mene. Odličan post kao i pesme, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mi je zaista drago čuti, Milice. Hvala ti!

      Izbriši
  6. U zadnje vereme me je spopala neka opsednutost RNB muzikom, iako sam i dalje veliki fan stranog popa. Svaku od ovih pesama zaista obožavam, a izdvojila bih The hills, jer RNB :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je RnB odličan, hvala ti Marso :)

      Izbriši
  7. Nisam poslušala ni jednu od ovih pesama, ali ću ih sada rado prebaciti na svoj telefon. Sjajan post. ❤

    Novi post Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  8. Interesantna ideja za post draga! Preslušaću sve koje nisam! xx
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da su ti se svidjele, hvala ti Vesna :)

      Izbriši
  9. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna selekcija pjesama. Ja mislim da ne bih mogla zamisliti dan bez muzike. Iskreno, sa njom počinjem svoj dan. Prvo što uradim, nakon ustajanja, je puštanje muzike i za mene tu počinje dan :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, draga moja! Zaista je sve bolje uz glazbu.

      Izbriši