Zaful, Rosegal - tumblr majice

3/29/2017



Lijep pozdrav, dragi moji!

Evo  mene s novim postom! Za danas vam pripremam predzadnji dio recenzije Rosegal - Zaful, a danas se radi o majicama. Stiže nam sve toplije vrijeme i napokon ćemo moći uživati u kratkim rukavima! Prekrasno, zar ne?
Ja sam odlučila staviti Zaful i Rosegal pod test i pogledati kakve su kvalitete njihovih majici. Dio majica je moj, a dio je sestrin, pa iz tog razloga imamo i dvije različite osobe na slikama. 

Neću duljiti i dosađivati, krenimo!

Prva majica je ova predobra sassy majica s natpisom 'Kanye attitude with Drake feelings'. Svatko tko malo bolje prati pop glazbu, RnB i slično, upoznat je s ova dva izvođača. Ipak, ako pratite internet trendove i takozvane 'meme' fore, onda ste upoznati i s time kako se ponašaju. Ova majica pokupila je samo komplimente, tkanina je odlična, majica je jako dobro šivana (što, budimo realni, nisam očekivala od kineza). Jedino što je prisutno je onaj 'smrad' trgovine i tvornice, ali on se izgubi već prvi prvom pranju. Ako želite majicu, škicnite ovdje na Rosegal.


Sljedeća majica je jedna od mojih favorita (iako se teško odlučiti) i to samo zato što se radi o mojem najdražem bendu, The 1975. Majica je od materijala koji se jednostavno ne gužva (idealno za osobu koja je lijena za peglanje, khm, ja?) i vrlo je kvalitetno napravljena, Ponovno, smrad je jedina zamjerka, ali iovako-ionako ju perete i izgubit će ga već kad ju prvi put bacite u veš-mašinu. Možete ju pogledati na Zafulu, ovdje.


 Zatim moj osobni favorit, ova prekrasna crna bluzica sa elastičnim strukom i golim ramenima. Idealna da učini bilo koji casual outfit otkačenim, ova bluzica daje neki simpatičan štih cjelokupnom izgledu. Možete ju pogledati ovdje na Rosegal-u.


Sada slijede dvije majice moje sestre. Obje su onako malo 'tumblr' jer moja sestra voli takve majice, a prva je ova s rock znakom. Jedina zamjerka na majicu je to što je malo prozirna. Ako nosite bijeli topić/grudnjak ispod, ne smeta, ali ako ste osjetljivi na to kad nosite tamnu odjeću ispod, onda radije preskočite ovu majicu. Izuzev toga, nemam primjedbi. Ova majica čak nije imala ni onaj tvornički miris. Pogledajte ju ovdje.

 

Zadnja je majica ova 'alien' print majica, a također je i jedina koja ima ove fora rukave koji su drukčije boje od ostatka majice. Također je malo prozirna, očekivano za bijelu tkaninu, ali u drugim pogledima imam samo pohvale! Pogledajte ju ovdje.


Ono što svakako želim napomenuti jest da na ovim stranicama možete vjerovati veličinama koje ste naručili ako ih inače nosite. Iako Kinezi teže tome da imaju manje brojeve od regularnih (kineski M je često manji od europskog M-a), u ovom slučaju zaista odgovara mjerama iz tablice!

Koja je majica vaš favorit?

 Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

17 komentara

  1. Koliko predivnosti na jednom mestu, prosto ne bih znala da kažem koja mi je najlepša :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicne majce, zaista volim tvoj blog i redovno ga pratim!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  3. Crna majica sa golim ramenima mi je predobra *-* jako mi se svidja

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  4. Woooow, divan odabir majica! Ja bih posebno izdvojila ovu alien majicu koja ti slatko stoji! *-*

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je moja sestra, ali zahvaljujem u njeno ime, draga Ilva!

      Izbriši
  5. Baš mi se dopadaju majice, posebno crna bluza! Sjajan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaista sam odusevljena stvarima koje si narucila kao i time kako ti stoje. Odlicna recenzija draga moja.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne majice, jednostavne a opet super izgledaju!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  8. It is wonderful when the warm weather comes!
    I like the look of both the 'Kanye Attitude With Drake Feelings' T-shirt
    and 'The 1975' T-shirt. The black Rosegal bare-shoulders blouse is pretty.
    The 'Alien' print T-shirt is cute - I love that top too.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post. Predposlednja majica je preslatka i mnogo mi se dopada.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši