Moja 4 omiljena beauty trika

3/25/2017

Dragi moji, evo javljam vam se na početku ovog krasnog vikenda kojeg ću vjerojatno provesti za stolom učeći čim završim ovaj post.

Sad kad je zatoplilo i kad je vani tako prekrasno sunčano, meni užasno teško pada biti u školi i učiti i stalno biti okružena knjigama, ali što je tu je. Odlučila sam s vama podjeliti neke beauty trikove koji se odnose na šminku i kozmetiku, a svi su provjereni s moje strane. Ove trikove zaista koristim na dnevnoj bazi i jako sam zadovoljna s njima. Dio sam otkrila sama, ali sam većinu našla na internetu ili sam čula od nekoga. Pa, krenimo.

Baby puder kao setting powder?


Sigurno ste čuli za baby puder (puder za djecu) koji se koristi kod male djece, a neke ga žene koriste i u kosi kada im je kosa masna. Stvar je u tome da baby puder upija masnoću bilo koje vrste (kosa, koža...) i njegova funkcija je da održi to stanje. Mama mi je kupila ovaj baby puder nakon što sam čula da se može staviti u kosu da kosa izgleda manje masno za one dane kad jednostavno nemate vremena oprati kosu. Ono što mi je palo na pamet tijekom jedne rutine je bilo to da bi se on mogao koristiti kao setting powder, odnosno puder u kamenu za završetak look-a. Nanosila sam ga prvo samo na područje ispod očiju s manjim beauty blenderom, a kasnije kad sam shvatila da ovo odlično funkcionira, kistom sam prešla preko cijelog lica. Mogu vam reći, funkcionira odlično. Zaista daje odličan finiš i dugo traje, a prije svega, cijena je apsurd: 13-15 kn. Uzmite u obzir da ja svoj koristim i za kosu (jednom tjedno) i za šminkanje (3-4 puta) već 3 i pol mjeseca, a potrošila sam pola. Ipak je to prah i ne treba ga mnogo!

♦ ♦ ♦

Primer za oči na usnama?


Prije dva tjedna sam kupila ovaj colour intensifying primer od essence-a koji pojačava pigmentaciju sjenila tako da služi kao baza. Samim proizvodom sam zadovoljna, iako sam očekivala malo više, ali mislim da vrijedi i više nego tu cijenu s obzirom da sam mu ja našla više od jedne svrhe. Odlučila sam ga utapkati na usne prstom da vidim hoće li biti promjene u nanošenju tekućeg ruža.


Vama želim pokazati primjer koji sam ostvarila s ovim essence longlasting velvet matt ružem i već navedenom bazom. Ne samo da je boja pigmentiranija, nego se nanosi zaista mnogo ljepše!


Donji pravokutnik je sam ruž bez ikakve podloge i sličnog, a gornji pravokutnik je sa utapkanom essence bazom. Razlika se vidi prvenstveno u boji, ali možete primjetiti i da crte kože nisu toliko izražene.

♦ ♦ ♦

Kako se rješiti grudica u maskari?

Iskreno, najgora stvar koja vam se može dogoditi pri šminkanju jest da napravite savršen eye look i onda stavljate maskaru koja se iz nekog razloga neće lijepo nanijeti i onda na očima imate spojene i grudaste tvorbe. Nije lijepo, zar ne? Inače, s ovom NYX Voluptuous maskarom nemam takvih problema, ali iz nekog razloga se sve maskare nanose ljepše kad je na aplikatoru manje proizvoda, tako da funkcionira i u ovom slučaju!


Jednostavno uzmite salvetu, papirnati ubrus, toalet-papir... Zaista je svejedno. Bitno je da nije vuna ili blazina jer ćete u suprotnom imati mucice po aplikatoru. Jednostavno svaki put kad izronite aplikator iz maskare, prvo obrišite vrh, a onda lagano rolajte maskaru po papiru tek da vršci diraju površinu. Ostati će lagani trak na papiru, a primjetit ćete i grudice. Trepavice će vam izgledati mnogo bolje, vjerujte mi.


♦ ♦ ♦

Soda bikarbona kao exfoliator?

Zadnji beauty trik sam smislila sama i potpuno je random, zapravo. Na internetu sam čitala o svim mogućim maskama za lice koje koriste sodu bikarbonu kao exfoliator jer njene male čestice često jako dobro miču mrtve stanice kože. Palo mi je na pamet to jednostavno ubaciti u svakodnevnu rutinu tako da kremu/gel koji koristim navečer da čistim kožu kombiniram sa sodom bikarbonom. Jednostavno na ruku stavim te kreme i dodam sode bikarbone upola manje te onda to utrljam na lice. Očisti kožu, makne mrtve stanice, a s obzirom da se svakodnevno ponavlja, ostavlja odlične rezultate.


Što vi kažete na ove beauty trikove? Jeste li već čuli za neke od njih?

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

22 komentara

  1. Wow! Stvarno sam iznenađena nekim trikovima kao što je onaj sa bazom. Za neke sam znala kao što je npr baby puder ili ovo za maskaru bez grudica. Inače, super post <3
    This Is My Life <- Novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo je reci da me je ovaj post odusevio! Hvala sto si svoje bjuti trikove podelila sa nama. Za sve osim za prvi, nisam znala i pocecu da ih koristim, pa javljam rezultate! Mada, sigurna sam da će odlicno koristiti. Odlican post!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam dugo procitala bolji post.. za neke stvari sam znala i prije, a za neke prvi put cujem. hvala ti na ovom postu

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  4. Trikovi su odlični. Zasigurno ću isprobati neke! Odličan post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice review dear :D I'm totally addicted to Nívea and Essence products ;D
    I want your sunnies :D

    New follower <3 Hope you can follow me back <3

    NEW PERSONAL POST | How I ORGANIZE My Life: Weekly and Monthly Version.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj trik sa bazom za oči mi je favorit. Ja preko usana stavljam tečni puder, pa kompaktni i ruž izgleda mnogo lepše i duže traje, pre svega ide balzam naravno. :D
    Imaš odličan blog! Zapratila sam te. ♥

    hi-stylish.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slično sam prije radila, ovo mi je nešto bolje! Hvala ti, draga!

      Izbriši
  7. zaista inspirativno nisam do sada cula sve te ali rado cu ih iskoristiti :)
    blog https://highheelpoodl.blogspot.rs/
    yt https://www.youtube.com/watch?v=tnyyS4PxjLE&t=1s

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam znala niti za jedan od navedenih beauty trikova. Prvi mi se najviše dopada I sigurno cu je isprobati. Hvala sto si ovo podelila sa nama, bice od velike pomoci! ♡

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na komentaru, kao i uvijek!

      Izbriši
  9. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much Nastya, I followed you back!

      Izbriši
  10. Odličan post! Služimo se istim trikovima! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Trikovi su mi odlični! Ja sam se dosad služila prvi i posljednjim trikom, a trik s bazom za sjene je odlična ideja. :D

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši