NYX #nofilter - funkcionira li?

3/15/2017


Lijep pozdrav svima! 

Danas ću napisati svoj osvrt na jedan proizvod tvrtke NYX, a radi se o proizvodu za lice. Nemam mnogo iskustva s njihovom kozmezikom s obzirom da je ovo prvi njihov proizvod koji sam probala (do nedavno u Hrvatskoj, barem ne blizu mene, nije bilo NYX-a), no znala sam mnogo o njihovim proizvodima koji se vrte po mojem instagramu već dugo. Htjela sam da taj prvi proizvod na mene ostavi dobar dojam pa sam izabrala jedan od apsolutno najhvaljenijih:

NYX #nofilter finishing powder.


Sigurno ste čuli za ovaj proizvod. YouTuberke ga vječito hvale, tvrde kako čini pore nevidljivima, a poseban je plus i što NYX ovaj puder radi u ogromnom broju nijansi. Možete pogledati sve o njemu detaljno na službenoj stranici ovdje.

Pa, ako želite znati kako se meni svidio, nastavite čitati.

Pakiranje je izuzetno jednostavno i elegantno, s crnom se nikad ne može pogriješiti. Vrlo je čvrsto i u rukama osjećam znatnu razliku u težini s obzirom da moj Catrice pressed powder koji mi je inače bio go-to izbor za završni dodir u ruci ostavlja dojam jeftinijeg proizvoda.


Službena stranica se poziva na efekte/filtere za slike koji su danas jako popularni i tvrdi kako ovaj kompaktni puder daje završni mat, ali ne suh finiš koji će izgledati jednostavno besprijekorno i minimalizirati vaše pore te, najvažnije, trajati cijeli dan.


Nijansa koju ja imam je 'Porcelain' i jako sam zadovoljna samom nijansom jer mi odlično sjedne na trenutni puder i korektor koje koristim. Općenito svi tvrde da je ovo odlična zamjena za MAC-ov daleko skuplji MSF (mineralize skinfinish)  kojemu je cijena 33$ (oko 220 kn), a ovaj kompaktni puder je samo 12$ (oko 85 kn). Ako je sve što obećavaju istina, 12$ je i više nego investicija.


Sam finiš proizvoda izuzetno je lijep i ugodno ga je i gledati i swatchati i nanositi. Na dodir je vrlo baršunast, a ne mrvi se. Kompaktni puder ima maleni sjaj koji se na licu matira, ali doprinosi prirodnom izgledu. Ukratko, nećete izgledati kao da ste 'fasadirani'.

Kako se meni svidio ovaj proizvod?
Stavila sam ga, probno, na sebe u ponedjeljak ujutro. Kad kažem ujutro, zaista mislim ujutro, oko 6 sati. Prvi put sam ga provjerila u 10 sati pod velikim odmorom i bila sam oduševljena. Izgleda izuzetno prirodno, a držao me bez problema. Kad sam se vratila doma oko 14h odlučila sam napraviti bliski test u ogledalu. Ulja na mome licu nije bilo. Ovo vam govori osoba koja ima masnu kožu (doduše, reguliram ju sve bolje jer sam našla prikladnu rutinu) i koja obično u T-zoni ima problema iako stavi kompaktni puder.


Sveukupni dojam?
Savršeno. Dugo traje i (meni) regulira ulje izuzetno zahvalno. Nakon 8 sati bilo je kao da sam se tek našminkala. Finiš je vrlo prirodan i ne izgleda kao 'fasada' na vašem licu, čak i ako stavite malo veću količinu. Jedino što nije potpuno ostvareno je ono obećanje s porama. Neću lagati, izgledale su manje i bile su neprimjetnije nego inače, ali kad dođem blizu ogledalu, jasno da sam ih ipak vidjela.

Svakako preporučujem ovaj puder. Nije hvaljen bezveze! 
Jeste li se susreli s njim i funkcionira li u vašem slučaju?

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

21 komentara

  1. Vau, puder deluje savršeno i verujem da jeste jer NYX ima stvarno vrh proizvode! ♥
    Sjajan post. :D

    Novi post: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se zaista svidio, hvala Sandra :)

      Izbriši
  2. Odlična recenzija!Uživala sam čitajući! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  3. great post

    http://0chiclife0.blogspot.ba/ follow for follow

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Po mom mišljenju, Nix ima stvarno super proizvode i stvarno su kvalitetni, a i ovaj puder je jedan od njih <3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajna rezencija draga! Obožavam no filter pudere, jer su stvarno fantastični a i ne vide se puno! Usput i kvalitet je na nivou! Sjajan post, xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih volim, jako su prirodni! Hvala ti, draga Jovana!

      Izbriši
  6. Sjajna recenzija, jedva cekam isprobati puder!
    Posjetite moj blog:
    www.mona-lifestylediary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. nisam ranije cula i drago mi je da sam videla ovau recenziju od tebe!
    moracu je i ja testirati :DDD
    https://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim ti sreću, Isidora! Nadam se da će ti pasati kao meni :)

      Izbriši
  8. Hvala ti na otkrovenju, moram ovo da nabavim!


    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam do sada koristila ovaj puder, ali si me ti jako zainteresovala svojom recenzijom. :)
    P.S. Imaš divan blog. Pratim te. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  10. Izgleda da zaista opravdava svaku pohval. :) Još se nisam susrela sa njim, ali nakon tvojih preporuka, pod hitno ga moram potražiti <33

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga super post
    Ako moze da svratis i pogledas novi post na mom blogu
    Pusa

    OdgovoriIzbriši