Rosegal lista želja

3/04/2017


Bok svima! Dobrodošli u novi post. Danas sam baš sretna jer imam prekrasnu priliku za suradnju s još jednim web shopom -  Rosegal. Uvjerili smo se u kvalitetu Zaful-a, a sad je na redu Rosegal.
Izabrala sam neku odjeću i dodatke za sebe, ali i za svoju sestru.

Ona je bila uz mene i dok sam prvi put imala blog (davno) i kada sam ga zatvorila, a sad je tu uz mene i kad vodim ovaj blog. Mislim da je zaslužila neke poklončiće!

Nećemo previše duljiti jer vam želim pokazati stvari koje sam izabrala!

Prva stvar koju sam izabrala jest ova predobra majica s natpisom 'Kanye attitude with Drake feelings'. Svatko tko prati meme-ove zna o čemu je riječ, tko su Kanye i Drake i po čemu su poznati. Ovo je majica, a ako ju želite vidjeti na sajtu, kliknite ovdje.



Zatim imamo jednu majicu koju sam izabrala za svoju sestru koja je veliki fan Teen Wolf-a, pa tako i Dylan-a O'Brien-a. Mislim da će joj se jako svidjeti. Možete ju posjetiti ovdje.



Sljedeća stvar je jedna koju sam izabrala za sebe. Obožavam crnu boju i nosim ju gotovo cijelo vrijeme. Jednostavno mi odiše nekakvom jednostavnošću i elegancijom. Kad sam vidjela ovu bluzicu, znala sam da ju moram uzeti. Preslatka mi je! Pogledajte više o njoj ovdje. Mislim da će biti odlična sa visoko strukiranim crnim hlačama!




Sljedeća je stvar ponovno za moju sestru, a to je jedna slatka majčica kratkih rukava s jednostavnim znakom sa strane. Ima mladenačku i otkačenu vibru pa mi se baš svidjela! Pogledajte ju ovdje.



Zatim imamo i malo kozmetike! Na raznim blogovima sam vidjela ovaj set od čak 12 olovaka za usne i odlučila vidjeti kakva im je zapravo kvaliteta i uvjeriti se u pohvale koje sam čula! Ovdje ih možete naći.

Chokeri su danas poprilično popularni, jelda? Odlučila sam uzeti dvije vrste: jedan elegantan sa cirkonima i jedan set casual chokera za svakodnevne outfite. Elegantni možete pogledati ovdje.


Casual chokere možete pogledati ovdje. Mislim da su baš slatki i izgledaju 'tumblr'. Je li to uopće pridjev?



Što vi kažete na ove stvari? Kojoj se recenziji veselite?
Lijep pozdrav do sljedećeg tjedna.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

18 komentara

  1. Odlican izbor stvarcica! <3

    Pratim te vec od ranije na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne stvarčice si odabrala, crna bluza je moj favorit! xoxo
    p.s. Hvala ti na divnom komentaru draga, zapratila sam i ja tebe!
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, draga Vesna! Hvala i tebi.

      Izbriši
  3. Super si stvari stavila u wishlistu nadam se da ce ti se svidjeti kada stignu. Ja stvarno volim Rosegal - imaju svega :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  4. Izabrala si super stvarčice. Najviše se veselim reneziji olovaka za usne. Jedva čekam da nam napišeš kakve su stvarčice uživo. :)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Interesantna lista želja, zaista! Odlicna selekcija!
    Nadam se da ces imati prilike da se uveris da i Rose gal nudi predobre stvari!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam, Sandro! Hvala na komentaru.

      Izbriši
  6. Sve stvari su super, pogotovo poslednji choker. Što se tiče prve dve majice, odlične su, ali ono što mene nervira je to što ima samo siva boja. Ja bih uvek izrazito birala crnu ili belu. Klasika. :D

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je crna najdraža, ali mogu pretrpiti sivu i bijelu! Hvala ti, Jasmina.

      Izbriši
  7. Stvari koje si odabrala za tebe i sestru su divne zaista, zaista imas ukusa pri odaviru, moj licni facorit je bela majica sa znakom sa strane, kao i olovke za usne. Jedva cekam da nam napises kako su ti se uzivo dopale stvarcice! ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, draga! Nadam se da će joj se svidjeti.

      Izbriši
  8. I follow you now #85

    http://intonezzee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Rosegal je zbilja odličan sajt, redovno ga posjećujem i ima toliko stvari koje mi se sviđaju da kad bi krenula naručivati ... nikad ne bi završila. Jako mi se dopada majica koju si izabrala za sestru, veeeliki sam fan TW-a :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši