Zaful lista želja

3/07/2017

Hello everyone!

Baš sam navalila s postovima, jelda? Kao što znate, već sam imala suradnju sa Zaful-om, možete recenzije pogledati u starijim postovima: četkice za make-up ovdje, a ruksak ovdje.
Jako sam vesela što vam mogu priopćiti da će takvih postova biti još jer sam ostvarila stalnu suradnju. Hvala vam što ste mi ovo omogućili u tako kratkom roku moga bloganja!

S obzirom da je u travnju rođendan moje mame, odlučila sam naručiti dvije stvarčice koje spadaju u njenu apsolutno najdražu kategoriju nakita: satovi. Ona je veliki ljubitelj satova, a prije već gotovo tri mjeseca je razbila jedan koji je jako voljela i od tad satove ne nosi.

Rose gold sat je poprilično slatka opcija s obzirom da ide na sve malo finije kombinacije, ali i da upotpuni i podigne casual kombinaciju. Ovdje ga pogledajte.




Ipak, uvijek valja imati jedan sat koji ćete moći iskombinirati s outfitom koji je potpuno casual. Crni satovi su neutralni, ali su lijep finishing touch na kompletni #ootd, zar ne? Škicnite ga ovdje.



Uskoro će sunčani dani, a trendy naočale su apsolutni must-have. Osoba sam koja ima većinu ormara u crnoj boji s daškom sive i bijele pa odabir boje nije bio šokantan. Ako i vama trebaju naočale, škicnite ovaj model ovdje.


Ponovno ću počastiti svoju sestru koja je opsjednuta minijaturnim tumblr ilustracijama i naručiti joj ovu majčicu sa znakom vanzemaljca (vanmazaljca, vanljuda, vazenmljaca, kako god to kažete, moji profesori redovito koriste ove alternative) koju možete pogledati ovdje.




Za kraj sam ostavila šećerić, a radi se o majici koju jedva čekam da stigne i mislim da ju neću skidati sa sebe. Ne šalim se, pokopat će me u njoj. Moja opsesija ovim prekrasnim bendom napokon će biti i vizualno iskazana. Ovu prekrasnu The 1975 majicu možete pogledati ovdje.


To bi bilo to od mog wishlista! Jako se veselim, a vi?

Također, voljela bih da mi učinite jednu uslugicu i glasate u anketi koja
je priložena na kraju ovoga posta! Radi se o ideji "fake-up" recenzija gdje bih se bavila nalaženjem kopija popularne šminke na internetu i naručivanjem iste te rađenjem recenzija! Hvala vam od srca.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com


Možda ti se svidi...

16 komentara

  1. Odlicna lista zelja draga. Prvi sat je fantastican :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Naočale mi se jako dopadaju,kao i majica za sestru!Drago mi je da si si ostvarila stalnu suradnju!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post. Prvi sat vec dugo vremena gledam.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Interesantna višlista. Jako mi se dopadaju stvari koje si izabrala.
    Verujem da bi ti odlično koristile i pristajale.
    Posebno mi se dopadaju naočare koje i sama zelim.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ih naručiti nakon moje, nadam se pozitivne, recenzije! :)

      Izbriši
  5. Wow! Super post draga! Jako mi je drago da si sklopila ovu predivnu suradnju, a i sve ostale. Jako mi se sviđaju satovi, naočale pogotovo, baš kao i obje majice, predivne su i blago tvojoj sestri što te ima <3
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Petra. Ne uviđa ona kako sam ja dobra, samo me zeza, haha. ♥

      Izbriši
  6. Draga ovo je fenomenalno. Veoma mi se dopada tvoj izbor... ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Svoje misljenje mozes mi reci na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, Jovana! Zapratila sam te.

      Izbriši
  7. Super stvarčice si izabrala. Dopadaju mi se satovi. :)

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  8. Stvarčice su prekrasne koje si izabrala i ne sumnjam da će se svidjeti tvojoj mami. :)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši