Zaful, Rosegal - liplineri i satovi

3/31/2017


Dragi moji, pripremite se za tužnu vijest.

Petak je, a meni nije kraj radnog tjedna... Naime, moja škola iz nekog razloga sutra ima radnu subotu i morat ću se ustati u 6 ujutro. Kakav je to onda vikend? Koma...

 No, da vi ne biste postali moji psihijatri, mislim da je najbolje da se ja bacim na pisanje konkretnog posta! Za danas vam pripremam zadnji dio recenzija za rosegal i zaful, s obzirom da su ovo zadnje stvari iz paketa! Bit će tu malo kozmetike i dva prekrasna sata pa, ako vas zanima, slobodno škicnite!

Svi hejteri kineske kozmetike vjerojatno sad doživljavaju unutrašnji 'cringe' jer sama pomisao da stavljaju neku stranu kozmetiku im je vjerojatno izuzetno odbojna. Ipak, ja sam uvijek nekako znatiželjna i stvarno me zanimalo kakva je ta kozmetika te sam se usudila naručiti ovaj set true lips lip liner olovaka.


Radi se o setu od 12 olovaka duljine 15 cm koje bi trebale zaista biti i više nego opširnog spektra boja! Samo pakiranje nije nešto spektakularno, radi se o običnim olovkama s poklopcima (slično kao stari essence).

Mogu vam reći da sam ugodno iznenađena. Očekivala sam suhe olovke jer sam to uglavnom doživljavala kod ovog tipa olovaka (koje baš konkretno i izgledaju kao olovke) sa nekim drugstore markama. Ali eto, ove olovke su puno bolje teksture. Kremastije su i dugo se drže na usnama. Ja sam svoje nosila 7h (nisam jela, samo sam pila) i izgledalo je kao kad sam ih nanijela! 

Čula sam žalbe na to kako su nijanse slične, ali to tako izgleda samo izvana. Pakiranje izvana NE pokazuje kakva je boja iznutra točno, već samo približno, ali to je uglavnom to od zamjerki koje ja imam za reći o ovim olovkama. Sve ostalo je apsolutni pogodak.





















Olovke pogledajte na Rosegal-u ovdje za apsurdnu cijenu od 30-ak kuna.

Dalje, pogledat cemo dva prekrasna sata koje sam naručila za svoju mamu. Ona obožava satove i to je praktički jedini "nakit" koji voli nositi, pa sam ju odlučila iznenaditi!


Prvi  je ovaj rose gold metalni sat s cirkonima. Kao što vidite, jednostavno je prekrasan! Malo je velik i mama ga je odnijela uraru da makne jedan zadnji članak (to se tako kaže?) i sad ga obožava! Cirkoni se lijepo sjaje, sat dođe u zaštiti (nisam ju skinula na slici, vidi se oko remena ako dobro pogledate) i mehanizam radi, što je najbitnije!

 
 
 

Malo je skuplji od ostalih na sajtu, istina, ali svakako vrijedi cijene. Možete ga pogledati na našem obožavanom zafulu ovdje.

Zadnja stvar je ovaj kožni sat koji je više za casual prilike nego što je elegantan. Moja mama ga nosi na posao svaki dan i jako joj se sviđa, a jedina zamjerka koju je imala jest ta da ih moramo naručiti još... Toliko o tome. Sad će imati još tri ovakva u različitim bojama!



Mehanizam radi savršeno i sve sa satom je u redu, a veličina će vam sigurno pasati jer je dosta rupica te je zadnja blizu rubu ako imate šire zglobove! Pogledajte sat ovdje.

 Kako vam se sviđaju?
U nedjelju stiže jedan poseban post vezan za kaligrafiju! Uzbuđeni? 

Lana M.
lanammendes.xoxo@gmail.com

Možda ti se svidi...

14 komentara

  1. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post draga! Olovke mi se baš dopadaju, nijanse su predivne. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko su dobre ove boje olovkica!
    Apsolutno za sve prilike, baš mi se sviđaju, a i satovi su prekrasni.

    Odličan post. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  4. I jedan i drugi sat su savršeni! :)

    Giveaway je na mom blogu----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  5. Ove boje izgledaju baš fino, zainteresovala si me za olovke. Super je i što im je i kvalitet dobar. Moraću da ih poručim.
    I moja mama je veliki ljubitelj satova, ova dva su preeelepa. Super fotkice, kao i ceo post, draga! ❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepe nijanse,dopadaju mi se.Sigurna sam da si mamu mnogo obradovala ovim divnim satovima!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam satove, a ova dva su stvarno preedivna, pogotovo ovaj u rosegold boji- divno :)
    Olovčice su isto tako baš divnih boja, ima ponešto za svaku priliku, drago mi je da su dobrog kvaliteta :)

    OdgovoriIzbriši
  8. odličan post :)

    http://moranamm.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Bome, ovaj haul je izvrstan. Malo je reci da sam odusevljena stvarima koje si dobila! A osim toga, recenzija je predivno uradjena! Sjajn post!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  10. Nmg ja ovaj sat *--*
    Stvarno je prelep, kao i slike i sam tekst :)
    Odlično si ceo HAUL sklopila ( mnogi to ne znaju uraditi kako treba;) )
    Inače sam prvi put na tvom blogu i kad god sam prvi put moram pogledati malo postoveee i tvoji su mi se svideliii jako i baš zato sam te i zapratilaa *-* Mmožeš uzvratiti ako želiš <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj baš mi je žao što si morala ići u školu u subotu, ja mrzim to. :( Odličan je post i cijelokupni haul. Najviše mi se dopada posljednji sat. :) ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican post! Sat koji tvoja mama nosi svaki dan na posao mi se bas dopada :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  13. Olovke izgledaju super :D

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ <3
    www.infashionchains.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivan post. Olovke su predivne, ali ja sam mnogo veći zaljubljenik satova tako da ovog puta dajem prednost satovima :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši