Zaful, Rosegal - trendy sunčane, elegantni i casual chokeri

3/22/2017


Dobar dan, djevojke moje!

Kako ste mi danas? Relativno je lijep tjedan, zar ne? U gužvi sam sa školom i imam test sutra, ali ipak nalazim malo vremena za vas jer zaista želim podjeliti s vama što sam jučer zaprimila od sajtova Zaful (kliknite da posjetite) i Rosegal (klilknite da posjetite).

Kao što znate, ostvarila sam stalnu suradnju sa zafulom i veselim se tome da vam pokažem što sam sve kupila! U kvalitetu njihovih proizvoda smo se uvjerili, ali ovo je moja prva suradnja s Rosegal-om pa sam se veselila tome da vidim je li kvaliteta slična Zafulovoj! 

Za prvi post sam vam odlučila pokazati modne dodatke i nakit koji su došli u paketima.


Paketi su došli u ponedjeljak ujutro, odvojeni u 2 pakiranja (jedan iz Zafula, jedan iz Rosegal-a). Sve u paketima imalo je svoju dodatnu vrećicu, a odjeća i zaštitu. Vrijeme stizanja paketa je bilo za Rosegal 16 dana, a za Zaful 14 jer nisam naručila isti dan. Krenimo sad na same proizvode!

Prvo ćemo malo popričati o ovim trendy crnim sunčanim naočalama.


Ove naočale su zapravo jedina stvar u dva paketa koja veličinom ne paše. Ironično, zar ne? Očekivala sam da će neka majica biti premala ili nešto slično, a na kraju su naočale bile prevelike. jednostavno su izuzetno široke i izgledam kao muha s njima. Kvaliteta naočala mi se također ne čini baš najbolja, ali što je tu je, mali su to novci. Naočale su stvarno prekrasne i vjerujem da će mi odlično poslužiti kao ukras za slikanje slika za postove!



Preporučujem ih djevojkama koje vole masivne naočale i kojima neće smetati što su zaista velike! One su sa zafula, cijena im je sasvim okej, a možete ih pogledati na linku ovdje.

Sljedeće dvije stvari su sa sajta Rosegal.

Chokeri su izuzetno popularni, htjeli mi to ili ne, jednostavno imaju neku grunge-tumblr vibru i odlično usavrše i elegantan i casual outfit. Odlučila sam se uvjeriti u to,  pa sam naručila dvije vrste chokera. Prvi su casual chokeri s metalnim privjescima.



Materijal na ovim chokerima pomalo je baršnunast, ne znam kako da vam opišem. Čini mi se sasvim kvalitetno i sami metalni klipovi na krajevima su dobro stisnuti (nadam se da će tako i ostati). Privjesci su preslatki, a malo dulji dio na lancu gore omogućuje da nosite i dva odjednom na različitoj visini. Zaista preporučujem ove preslatke ogrlice, možete ih pogledati ovdje.

Osim casual chokera, moramo imati i elegantni choker, zar ne? Zato vam predstavljam ovaj prekrasan elegantni choker s detaljima.



Ono što me iznenadilo u vezi ovog chokera je to da se zapravo ne radi o malenim detaljima (kristalčići, kako već) koji su spojeni metalom, nego su poredani i spojeni na prozirnoj vrpci. To smatram plusom, iskreno, mislim da će dulje trajati i da se teže potrga u tom slučaju. Choker je vrlo prilagodiv jer ima dug lanac za vješanje, a meni se jako sviđa! Možete ga pogledati ovdje.


Koji se vama proizvod najviše sviđa? Ja sam zaljubljena u ove chokere!
Čujemo se mi za vikend, uživajte, volim vas.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com


Možda ti se svidi...

20 komentara

  1. Woow! Chokeri su zaista predivni, a i naočale isto, šteta što su ti velike :/ Inače, super post :D
    This Is My Life <- Novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Naočale mi se sviđaju, kao i ovaj zadnji choker. Defintivno moram chekirat

    http://confetteandcocktails.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Doslovno sam zaljubljena u svaku od ovde prikazanih stvarčica. Naočare su predivne, a o čokerima i da ne govorim :) <33

    OdgovoriIzbriši
  4. dakle ja ne znam koju bih stvar pre izdvoila! prvo cokeri su moja opsesija vec dovoljno dugo, a potom ove naocari su fenomenalne, ja stalno nosim jedne iste jer nikako ne nalazim neke koje mi se dopadaju. ove su sjajne!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Isidora, hvala ti na tvom prekrasnom komentaru, kao i uvijek :)

      Izbriši
  5. Stvarčice su prepreslatke, samo jedva čekam da te vidim kako ćeš ih izfurati ;)♥

    my-world-hanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova dva sajta su defintiivno dva moja omiljena za narucivanje tako da sam se zaista obradovala ovom postu. Stvari koje si narucila su sjajne, i bas po mom ukusu! Zaista mi se dopadaju! Odlicno uradjena recenzija.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Čokeri mi se jako dopadaju! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post
    Draga odlican blog
    Ako zelis uzvrqti komentar
    http://beautybybellablog.blogspot.ba/2017/03/bare-escentuals-cosmetiks.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Čokeri su predivni. Prosto ih obožavam i uživam u njima. Sunčanice su, takođe, savršene. Ne znam postojili veći fetiš od onog koji ja imam prema sunčanicama, čokeru, torbama i satovima :D. Koliko god da ih imam nikad mi dosta :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši