Citati po kojima ja živim.

4/09/2017


Lijep pozdrav, djevojke!



Jako mi je žao što nisam napisala post već skoro 10 dana, škola me ubila u ovim zadnjim tjednima... Vjerujem da i sami znate kako je. Uglavnom, sad preko praznika ću se potruditi  naći više vremena za blog!

Vjerujem da svi volite pročitati neki lijepi citat tu i tamo, zar ne? Ja citate obožavam i volim ih zapisivati te kasnije ponovno čitati! Za ovaj post sam izdvojila one vezane uz život. Ovi citati odlični su savjeti i mislim da će nam svima koristiti da ih se malo prisjetimo! Krenimo!

 "Brod ne može potonuti ako voda ne uđe u njega."
Ovo je jedna velika životna istina s kojom se često ne možemo pomiriti, a glasi: ako ne date stvarima da vas dotaknu, onda vas ništa ne može sputavati. Bilo kakva negativna energija oko nas ne može nam apsolutno ništa ako joj ne damo da uđe!

"Novi početci često se čine kao bolni krajevi."
Kraj svega je početak nečeg novog. To je doslovce ista stvar, samo ovisi s koje strane gledate!

"Ne žali se oko stvari koje nisi spreman promijeniti."
Na kraju krajeva, ovo je stvarno istina! Često se žalimo na stvari koje ili ne želimo ili nam se neda ili
ne možemo promijeniti. Zar to ima imalo smisla? Ako možete, odmah krenite sa promjenama! 

"Je li ovo bio loš dan ili loših 5 minuta kojima si dopustio da ti unište cijeli dan?" 
 Ovo se svojevrsno veže i uz prvi citat, zar ne? Moramo svu lošu energiju iz naših života jednostavno izbaciti i ignorirati! Pa zar ste vi krivi što se nešto loše događa baš vama? Zar vi onda morate patiti zbog tog?

"Ne čekajte savršen trenutak, već učinite svaki trenutak savršenim."
 Ovaj citat objašnjava sam sebe, a ja ću samo reći: usudite se učiniti što zaista želite.

"Ne pretvaraj svoj život u rutinu. Svaki dan pokušaj nešto novo, nešto čega se bojiš, nešto što ti nikad ne bi palo na pamet... Tada postaješ pobjednik vlastitog života."
Ovo je jedan od mojih najdražih citata. Stvar je u tome da smo mi jedini ljudi koji žive naš život. Ja sam jedini čovjek koji živi moj život, ti si jedini čovjek koji živi tvoj život. Svatko od nas ima samo jednu osobu uz koju se može mjeriti, a to sam ja od jučer, ti od jučer, mi od jučer... Pokušaj biti bolji nego što si bio prije dva dana, dva mjeseca, dvije godine. Pokušaj nešto novo i uvjeri se da ti to ipak možeš. Uvjeri se da si sposoban. Zašto držati ravne horizonte kad si sposoban učiniti tolike stvari?


 Imate li vi najdraži citat? Slobodno ga podjelite s nama u komentare!

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

11 komentara

  1. Super post!
    "Zar te brine to sta ce drugi da misle?"

    OdgovoriIzbriši
  2. Suuper post,slike su odlicne! :)
    Ako zelis da se medusobno folujemo,napisi mi u komentaru na ovom postu ---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo je reci da sam odusevljena ovim postom, zaista!
    Sama tema istog je fenomenalna, i veoma siroka. Mogla bih da pricam u vezi iste gotovo celog dana. Tvoji citati mi se jako dopadaju, za vecinu od njih nisam znala, tacnije nisam ih procitala ali veruj da sma ihs acuvala :) Odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post, uživala sam čitajući! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  5. Jakooo mi je drago kada vidim postove ovakog tipa, ovo su divni citati i drago mi je što nisam za više njih čula i svaki je na mene ostavio jak utisak, i ne sumnjam da ako se vodiš ovim citatima imaš divan život i to je meni iskreno najlepše kada vidim na ljudima <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  6. Uživala sam u ovom postu, doslovno. Neću pisati kilometarske kometare, samo ću reći da se apslutno sa svime napisanim slažem i zahvaliću se na novim životnim principima koje si mi otkrila <33

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđa ovaj zadnji citat mislim da ću ga stavit nekad u opis neke fotke. Moj omiljeni citat je: Be a pineapple-stand tall, wear a crown and be sweet on the inside!

    Ako uhvatis malo vremena pogledaj moj novi blog: http://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr/
    Pišem o modi i ljepoti. Caoooo <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas je motivisuc post, odlicnooo!!!



    http://mimmi-corner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Lep post. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se svida ovaj post. Nisam cula za sve citate, ove koje nisam ranije procitala cu definitivno zapisati. Ima jako puno citata koje ja volim, to ce i potvrditi to da imam biljeznicu koja je na pola puno sa raznim citatima. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Mislim da je ovo prvi post sa ovakvim sadržajem što me jako veseli (možda griješim, ali ja ga nisam sretala na drugim blogovima). Post je stvarno divan, kao i citati. Sve pohvale za originalnost i ideju.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši