Savjeti za svaki dio šminkanja.

4/16/2017




Pozdrav svima!
Kao prvo, želim čestitati Uskrs svima koji ga slave! Nadam se da se odmarate na proljetnim praznicima i da lijepo slavite ovaj blagdan. Ja vrijeme provodim gledajući Teen Wolf, pišući, slušajući glazbu i slično... Uglavno, sve samo da ne radim nešto korisno.
Za danas sam vam pripremila jedan interesantan beauty post koji bi trebao pomoći onima koji su u šminci novi, ali i možda koristiti onima koji su dulje u svijetu šminke, a ne znaju neki od ovih savjeta! Krenimo...


LICE
Nikako nemojte preskakati podlogu. Koristite primer ili barem neku kremu za lice, a korisno bi bilo i u puder staviti neki serum (čak i bademovo ulje pomaže). Beauty blender je idealan za početnike. S četkicom je teže dobiti lijep finiš, a ako puder stavljate prstima (koje, nadam se, prije i operete) ni tada nije loše završiti sve malenim blendanjem. Investirajte u makeup spužvice! Bolje je graditi prekrivenost nego baciti velik sloj pudera! Najbolje bi bilo kad biste mogli koristiti neki light puder, a prekrivati nesavršenosti korektorom. Ostavite se konturiranja kremastim proizvodima preko dana, koristite bronzer za zdrav i prirodan izgled! Ako volite jake konture, naravno da ih možete uklopiti u svoju dnevnu rutinu, ali osobno mislim da su one potpuno nepotrebne za dnevni izgled. Ne preskačite setting powder ako ne želite izgledati kao muffin s rastopljenom glazurom do kraja dana! Otkrijte kako vaš korektor najbolje funkcionira. Nanošenje blenderom, četkicom, prstom? Svaki korektor drugačije reagira na alate.

OČI
Svakako koristite primer. Ako niste u mogućnosti, možete staviti i korektor! Prvo pređite osnovnom laganom bojom preko kapka (beige, translucent, setting powder) kako biste si pripremili "platno". Blendanje je ključ svega. Vjerujte mi, kružni pokreti kistom bez ikakvog proizvoda će vam pomoći! Šljokice nanosite s kistom na koji ste prethodno našpricali setting spray. Intenzitet će skočiti! 

OBRVE
Investirajte u dobru maskaru za obrve! Ona je odlično rješenje za dane kad nemate vremena ili ako ste ljubitelj prirodnog izgleda! Nemojte previše popunjavati unutarnji dio obrva. Ne želite takozvanu 'kocku' na vrhovima vaših obrva! Malo previše popunjavanja sredine i cijela obrva će izgledati lažno! Začešljajte obrve prema gore kad iscrtavate dno, a prema dolje kad iscrtavate vrh! Kad završite s uređivanjem obrva, uzmite neku četkicu za češljanje obrvi i malo ju našpricajte lakom za kosu. Obrve vam se neće pomaknuti dok ih ne dirate.


USNE
Lip tintovi su idealno rješenje za osobu koja voli piti i jesti, a želi imati neki stalan proizvod na ustima! (Uskoro stiže recenzija lip tintova sa zafula!) Sigurno znate ovaj trik, ali kroz tanak sloj papirnate maramice (kad razdvojite par slojeva) možete kistom nanijeti setting powder na usne i neće vas zezati ni ljepljivost ni kratka postojanost! 

Koji je vaš najbolji trik? Podjelite ga s nama u komentarima, uvijek volim naučiti nešto novo!

Ugodni praznici!

Lana M.
lanammendes.xoxo@gmail.com


Možda ti se svidi...

10 komentara

  1. Preleep post *-*
    Za skoro sve od trikova već znam jer sam uvek volela istraživati po svim poljima pa sam iskopala svakakve informacije, ali znam da bar većina to ne zna i da će im baš zato jako poslužiti tvoj post :)
    I daa, da ne prođe post a da ja nisam fotografije pohvalila *-* Stvarno se prelepo uklapaju i odlične su <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični trikovi.
    Ne koristim maskaru niti lip tint, ali verujem da i to nekome koristi. :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post i odlicni trikovi... ^_^ <3

    Nova sam i pratim te, ako zelis pogledaj moj blog i ako ti se svidi zaprati :) <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Bademovo ulje u puderu? Hm... Moram to isprobati. s obrvama nemam sreće isprobavam već stotu varijantu ali nisam isporbala maskaru. Vidjet ćemo kako će mi to ići. Vidjela sam ovaj 'ne preskačite setting powder' upravo to radim dobrih dva tjedna i puder mi izgleda puno bolje jer na mojoj suhoj koži setting powder samo stvarao fasadu.

    my-world-hanna.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se svakako osiguraj da koristiš mat podlogu :)

      Izbriši
    2. Onda se svakako osiguraj da koristiš mat podlogu :)

      Izbriši
  5. Sjajan post draga, za sve beauty "trikove" sam odavno znala jer se već duže vreme šminkam, ali lepo je opet "ponoviti gradivo" :) ♥

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
  6. Bademovo ulje ili bilo sta uljano na mom licu nece da moze :D Masna koza i ulje no no :D Ali svakako mi se sve dopada i odlicno si ovo napisala :) I slike su odlicne ! Super post#Samokazem

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlični proizvodi, nisam nista probala od ove sminke.

    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/04/kako-do-savrsene-kose.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan post. Na žalost meni Dove proizvodi nikada nisu odgovarali, tako da ih i ne koristim. Izazivaju mi alergijsku reakciju već poslije prvog korištenja, ali ostali proizvodi su jako dobri.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši