Budimpešta 2017

5/24/2017



Lijep pozrav, drage moje.
Nadam se da ste dobro, da izguravate još ovo malo škole što nam je ostalo. Osobno ne mogu dočekati da sve završi pa da mogu u živjeti u miru.

Prije tri tjedna sa školom sam bila na jednom prekrasnom izletu, a naša destinacija bila je prekrasna Mađarska, točnije Budimpešta.

Budimpešta je zapravo kompleks od tri grada: Budima, Pešte i Obuda. 

Mi smo prvi dan bili u Budimu, drugi u Pešti, a spavali smo u hotelu u Obudu, tako da mislim da smo iskoristili maksimum od samog izleta!

Budimpešta je dosta rustikalan grad. Romska kultura baš dolazi do izričaja, sve je puno uzoraka i boja, pogotovo u Budimu. U Pešti ima više vjerskih građevina iz razdoblja gotike i neogotike, tu i tamo nešto iz ranijeg razdoblja.


Kao što i sami znate, Budim i Peštu razdvaja prekrasan Dunav, a mi smo imali priliku voziti se brodom po Dunavu u noći (vožnja je trajala oko sat i pol, od 23h do malo poslije ponoći).

Kao što vidite, specijalno prekrasna zgrada parlamenta po noći izgleda nestvarno.




 Bili smo i na citadeli (utvrđeni brežuljak) gdje smo mogli vidjeti gdje se i kako razdvajaju Budim i Pešta.


 


Ono što se meni osobno svidjelo su vjerske građevine. Jedna od najpoznatijih, Bazilika svetog Ištvana (Ivana), odnosno Stjepana. Izvana je nevjerojatna, cijela od bijelog mramora, a iznutra je ispunjena umjetninama i zlatnim ukrasima. U njoj se čuva relikvija, desna ruka sv. Stjepana.




Na trgu heroja mogli smo vidjeti najpoznatije vladare Mađarske, ali i Austro-Ugarske, s kojom je Hrvatska bila u personalnoj uniji.

Ono što mi se također svidjelo, a nažalost nisam slikala jer nisam imala mobitel pri ruci, bile su večere koje su nam pripremili u posebnim čardama (mađarski restorani). Imali smo priliku vidjeti i tipični ciganski folklor koji je u Mađarskoj vrlo popularan.

Sve u svemu, izuzetno mi se svidjelo! Ipak, Italija mi je bila nešto ljepša. Veselim se sljedeće godine ići na maturalac, možda se opet zaputimo negdje sjeverno!

Što se vama sviđa?

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

6 komentara

  1. Predivne fotografije!
    Budimpešta je prelepa. *_*

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa napokon ovaj post, fotkice su zaista krasne i mnogo, mnogo bih htjela da posjetim Budimpeštu, jako mi je zanimljiv grad. Naučila si me i neke stvari o tom gradu, a meni se posebno sviđa trg heroja zbog ovih Austro-Ugarskih vladara i malo povijesti Hrvatske :)♥♥♥

    Chanceuse

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja u augustu idem u Budimpeštu,Prag i Beč na maturalac i super mi je poslužio ovaj post da vidim što to mogu očekivati. Fotografije su zaista divne! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Grad je predivan! Slike su fenomenalne! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj post je bio pravi mali raj za oči! :D
    Nisam bila u Budimpešti, ali bih zaista voelela da je obiđem, čini se kao zaista magičan grad :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obozavam da putujem, i razgledam nove gradove tako da sam se bas obradovala ovo postu. Predivne fotografije, zaista si uspela da nam preneses svu lepotu Budimpeste, a uz to si nam i savrseno upoznala s ovim divnim mestom. Vredi posetiti.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši