Moje iskustvo sa Zaful-om!

5/24/2017

Bok drage moje!

Evo ja sjedim doma i čekam da mi dođe novi paket sa stranice Zaful. Ponovno. Ovo je moj četvrti paket s njihove stranice, a također i četvrti put da surađujem s njima.

Kupovanje online apsolutno je genijalno. Imate priliku nabaviti stvari kojih ovdje nema, jeftinije, bolje i relativno brzo.

Sad su popularne black striped dresses, pa ih pogledajte.

Hello my dear friends!

I'm currently sitting at home and waiting for my new package from Zaful to come. This is my fourth order I have made on their site, also the fourth time I have worked with them!

Buying online is awesome. You can get things that you wouldn't usually find in your country, probably at a cheaper price, relatively quick. 


Zaful je tvrtka koja se bavi prodajom odjeće, modnih dodataka, beauty dodataka i slično. Imaju ogroman asortiman, a meni omiljene stvari su njihove majice i košuljice!

Zaful is a company which sells clothes, fashion accessories, beauty accessories and so on. They have a huge range of things you can buy, my personal favorites are shirts and T-shirts.

Svi se boje naručivati sa kineskih stranica, kako zbog kvalitete, tako zbog veličina i dostave. Jasno mi je to sve, ali nekad se treba probati da vidite kakva je roba zaista!

People are oftenly afraid to buy clothes on webshops lik these, they are afraid of bad quality or difference in sizes. I understand that, but I would really suggest you to try!

 Osobno sam sa Zafula uzimala gotovo sve: majice, jaknice, nakit (ogrlice, prstenje, naušnice), beauty dodatke (blendere, kistove), torbe... Nisam još naišla na proizvod koji ne volim. Dostava je oko 15 dana, besplatna je ako uzmete robu u vrijednosti iznad 30$. 

Personally, I have tried out everything on Zaful: shirts, jackets, jewelry (necklaces, rings, earrings), beauty accessories (blenders, make up brushes), bags... I have not yet found a product I don't like. The shipping lasts about 15 days, and it's even free if you take clothes worth more than 30$. 

Najbolja stvar je to što su mi veličine dobre u 99% slučajeva (a kad nisu, to je najvjerojatnije jer ja nisam pogledala tablicu). Roba je zaista dobra, to ne kažem jer volim Zaful, nego zato što je to tako. Materijali su kvalitetni, nisu oni tanušni, čudni materijali kao poliester i slično. Zaista su ugodni za nositi i ne preznojite se u njima.

The best thing is that the sizes are perfect for me (99% of the time I get them right, and when I don't, it's because I haven't checked out the chart that says what size should your bust/hips be). I'm not saying this because I love Zaful, I'm saying it because I really like the clothes. Materials are great. They are not thin, they are not those weird (polyester-like) materials that don't feel good on skin. The best thing is, you don't sweat a lot in these. 

Ljudi me stalno pitaju: "Gdje si ovo nabavila? Ovo nisam nigdje vidjela!" i to je jedna od privilegija kupovanja online. Radi se o tome da jednostavno nećete naći većinu ove robe i stvari tu kod nas, a pokloniti nekome nešto što rijetko tko ovdje ima je odlična prilika da se iskažete kao kreativna osoba i dobar prijatelj.

People oftenly ask me: "Where did you get this? I haven't seen this anywhere!" and that's one of the best things that comes along with buying online. The things is, here (in my country) you won't find most of these things and you will look really unique. You can gift someone a really special gift that won't be seen anywhere in your town. P.S. you'll end up being creative, and also a great friend.

Još jedna interesantna inovacija zafula jest Z-Me, zajednica u kojoj možete djeliti slike koje pokazuju vaš stil! Ako budete popularni u toj kategoriji, onda ćete također moći i osvojiti nešto. Zaful često ima i nagradne igre, a lako je osvojiti neki kupon da dodatno skinete cijenu. Ipak, mala tajna, moja najdraža stvar na zafulu su Z-pointsi. Skupljate ih ulogiravanjem, lajkanjem na Z-Me, komentiranjem i recenzijama na njihovoj stranici, a onda njima možete smanjiti svoj trošak pri naručivanju!Genijalno, zar ne?

One more interesting thing about zaful is Z-Me, a community where you can share your outfit pictures which feature Zaful stuff! If you become popular in the category, you'll also have a chance of winning somethings every now and then. If you're not that lucky, you should try out Zaful's sales or their giveaways where you can also win some things (including coupons which can be used to lower your cost). But, my favorite thing on Zaful are the Z-points. You get them by being active in the Z-Me community (likes, comments) and logging in daily... Later you can lower up to 30% of your package cost! Isn't that awesome?

Svima duboko preporučujem Zaful, nadam se da ćete ih škicnuti. Moja osobna preporuka su sad vrlo popularne black floral dresses 

I recommend Zaful to everyone, I hope you will check them out!  My current faves are these black floral dresses.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com 

Možda ti se svidi...

2 komentara

  1. Odličan post, Zaful je jedan od definitivno najboljih online sjatova. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaful zaista ima predobre stvari. Slažem se da online kupovina ima dosta prednosti! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši