Rosegal - beauty haul

5/14/2017

Dragi moji,
dobrodošli u novi post. Kao što vidite, ponovno se radi o malenom haulu sa stranice Rosegal. Kad završim s ovim haul postovima, očekuje vas jedan post o Budimpešti i mojem putovanju!

Da ne duljim previše, najbolje bi bilo da krenemo na sam post!

Prva stvar koju vam želim pokazati je ovaj korektor.

 

Radi se o korektoru marke Popfeel, jedne očito kineske marke. Osobno sam bila znatiželjna isprobati tu kozmetiku, ali je na kraju baš i ne koristim. Korektor je točne nijanse za mene (ovo je najsvjetlija), dobre je konzistencije, prekrivenost je odlična, ali problem je u tome što ovo definitivno nije stvoreno za kožu koja ima problema s uljem! Nikako nemojte uzimati ovo ako imate mješoviti ili masni tip lica. Za ostalo nemam primjedbe! Možete ga pogledati ovdje!
 

Zatim imamo ove blendere! Osobno nanosim gotovo sve proizvode za lice blenderima, jednostavno volim onaj 'airbrushed' look koji blenderi omogućuju. Za razliku od većine kineskih blendera, ovi su zaista one normalne veličine! Ne napuhuju se u vodi, tako da nije ništa spektakularno, ali ne puštaju boju kako neke kopije znaju. Sve u svemu, svakako isplativo s obzirom na količinu! Pogledajte ih ovdje.


Oko ove stvari sam se najviše zanimala! Ovi lip tintovi baš su me zaintrigirali i željela sam znati rade li kako su zaista reklamirani! U paketu ih je 6, nisu boja kako pakiranje prikazuje.





Aplikatori su dosta nezgodni i osobno ih ne koristim već uzmem kist i s njime nanesem tint! Konzistencija je dosta gusta i morate zaista biti precizni pri aplikaciji. Sušenje traje desetak minuta, a kada skinete onaj površinski sloj, sam otisak traje cijeli dan bez problema! Boje ispadnu svjetlije nego što tint izgleda pa računajte na to. Jako sam zadovoljna s ovim i mislim da je praktično za izlete i neke cjelodnevne izlaske. Pogledajte ih ovdje.

Zadnja, ali nikako najmanje bitna stavka, jest ova paleta za konturiranje. Možda ste ju vidjeli kod nekih drugih blogerica jer je popularna među onima koji vole naručivati!




Koliko možete vidjeti po swatchevima, pigment je osrednji, ništa specijalno. Nijanse za konturu su odlične, ove nijanse koje mogu služiti kao korektori također, ali ove koje bi trebale služiti za colour correcting nisu ništa specijalno. Isplati se uzeti paletu ako vam fali kremasti proizvod za konture! Pogledajte ju ovdje.



Koja stvar je vaš favorit?

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

4 komentara

  1. Divne stvari si poručila, posebno mi se sviđa paleta za konturiranje i beauty blenderi.
    <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi proizvodi deluju veoma interesantno, ali definitvno su najveći utisak na mene ostavili su lip tintovi. Nisam još uvek imala prilike da ih probam, ali baš mi je drago da boja kod ovih traje celog dana, tako da bih stvarno mogla da se okušam u poručivanju. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow! Baš me zanimaju kakvi su lip tintovi (meni) uživo, svakako ću naručiti i sama isprobati ^^
    This Is My Life

    OdgovoriIzbriši