Rosegal - nakit i dodaci

5/14/2017


Lijepo vas pozdravljam, drage moje.

Jeste li i vi nestrpljivi za kraj školske godine kao i ja? Ne mogu dočekati da završi sve zajedno... Ovo je predzadnji post iz mog haula sa dvije moje omiljene internet shopping stranice, zafula i rosegala.

Za današnji post sam vam pripremila jedan osvrt na prekrasan nakit i dodatke koje sam dobila od stranica Rosegal i Zaful! Nadam se da vam se sviđa ono što vam spremam!


Prva stvar je ova ogrlica. Jednostavna, upečatljiva, vrlo 'tumblr' ogrlica čija će vas cijena oboriti s nogu. Ovaj krasan komad nakita stoji samo 20ak kuna,  vjerujete li? Možete ga naći na rosegal-u, ovdje.


Sljedeći komad nakita zapravo sam uzela za svoju majku koja voli jednostavne kružne privjeske. Bila je oduševljena onime što je došlo! Lanac se presijava nekako čudno, kao da je neki skupi komad nakita, a opet se radi o sasvim jeftinoj kineskoj proizvodnji! Možete ga naručiti ovdje.



Sljedeća je stvar specijalno oduševila moju malenu sestru od 8 godina. Radi se o fluffy privjesku koji možete staviti na torbu, pernicu, novčanik... Ona je oduševljena i morat ću joj kupiti jedan! Moja druga sestra je pak uzela ovaj pa ću si i ja morati uzeti jedan... Fenomenalni su! Pogledajte ih ovdje.




Na sljedećim slikama pak možete vidjeti hrpe chokera koji jednostavno ne izlaze iz mode ove godine! Morat ću napraviti neki stalak za njih (želite li možda DIY post?) jer se počinju gomilati. Mislim da su baš slatki, pašu uz svaki tumblr outfit, a i uvijek su odličan poklon, zar ne? Pogledajte taj set ovdje.




Moj osobni favorit, ove prekrasne naočale s rose gold odsjajem. Ne skidam ih s glave kad je vani sunce! Odlično pašu uz sve kombinacije (i crni i plavi traper) i podignu ga. Izgledate kao fashion bloger iako uopće niste jedan. Zar to ne želimo svi? Pogledajte ih ovdje.


Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

3 komentara

  1. Naocale su predivne! Također mi se sviđaju i chokeri :)
    - Ema

    OdgovoriIzbriši
  2. Naocale su predivne! Također mi se sviđaju i chokeri :)
    - Ema

    OdgovoriIzbriši