Rosegal - satovi

5/06/2017

Dragi moji,

kako ste mi? Ja sam u zadnje vrijeme u oooogromnoj gužvi s obzirom da je u mojoj školi zadnjih mjesec dana apsolutn katastrofa po pitanju testova i usmenih! Nadam se da se vi malo odmarate i da provodite vikend lijepo!

Četvrtak i petak provela sam u Budimpešti i jedva čekam napisati post o svemu tome, mislim da ću ga objaviti u petak! Mađarska je prekrasna!

Za danas vam spremam jedan post o satovima. Ljubav moje mame za satovima očito je nasljedna pa sam tako sa prekrasne stranice Rosegal s kojom imam stalnu suradnju naručila čak 3 različita!


 Prvi sat je ovaj metalni sat. Trebao je imati kristalčiće gore kao na slici koju možete vidjeti ovdje (gdje sat možete i kupiti), ali nažalost ih nema. Iskreno, ovako izgleda manje elegantno i mislim da bi ga prije nosila muška nego ženska osoba. Sve ostalo u vezi sata je stvarno okej, izgleda sasvim dobro i kvalitetno je napravljen. Možda su samo meni poslali onaj bez kristala greškom!



 Sljedeći sat je moj apsolutni favorit! Pohađam matematičku gimnaziju i mislila sam kako je ovaj sat baš dobra šala na moj račun. Radi se o tome da su svi brojevi napisani kroz neku računicu ili jednadžbu! Predobro, zar ne? Sat je odličan, crna je minimalistička, a kazalo sata je skroz simpatično! Jako mi se sviđa i nosit ću ga na dvosate matematike. Inače, svaki račun je točan (provjereno, čak i kvadratna jednadžba je točna!), a sat možete pogledati ovdje.



Zadnji sat je ovaj slatki bež sat za malo finije kombinacije. Casual je, ali se ipak može nositi na malo finije outfite! Boja je puder roza, jako svjetla, gotovo bež. Zasada je out-of-stock, ali vjerujem da će se ubrzo vratiti. Isplati se pratiti ga zato što je poprilično jeftin, pogledajte i sami ovdje.



Inače Rosegal sam po sebi ima besplatnu poštarinu na bilo koji iznos pa vam preporučujem da se okušate. U samo 15 dana (koliko treba i za ship-out i za dostavu) dobit ćete jeftinu i kvalitetnu robu. Viva la internet shopping!


Lana M.
lanammendes.official@gmail.com


Možda ti se svidi...

4 komentara

  1. Ja i nisam neki ljubitelj satova,ali su mi ovi divni. I čak sam računala ove "zadatke" haha,jako interesantno :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow! Ja sam u zadnjih godinu dana stvarno prava ljubiteljica satova. Što se tiče ovih tvojih, zaista su predivni *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post ->This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj sat s brojkama je fora... imam brata koji ide u matematicku skolu pa cu pogledat ima li za njega

    Tajana (bivsa blogerica ako me se sjecas)

    OdgovoriIzbriši
  4. mnogo je sladak ovaj beige! mogu da ga vidim u nekim autfitima!

    milica xoxo

    OdgovoriIzbriši