Zaful haul - teksas jacket, shirt...

5/16/2017


Najdraže moje,

napokon i zadnji dio ovog mog zaful i rosegal haula! Obećajem da je sljedeći post o Budimpešti!
Zaista ni sama ne volim kad blogeri zaredaju ovakve postovi, ali moja lijena persona je odgađala sve ove postove i sad su mi se nakupili... 

Prvo vam želim pokazati neke novosti u moje dvije najdraže web trgovine:

Pa, idemo još vidjeti što je došlo u zadnjem paketu sa Zafula.

Prva stvar je moj favorit, ova teksasica. Iskreno, prevelika mi je. Uzela sam M (jer sam europski M) i mislila sam da će biti okej, a ispalo je da je na kraju i to previše! Dala sam ju prijateljici i njoj se jako svidjela.



Baš mi je žao što mi nije dobra jer je skroz slatka! Ima ove malene detaljčiće i sve. Jedina zamjerka je to što nema stvarne rupe za gumbe nego jednostavno šavove koji glume to. Inače, jako je slatka i miris koji ima (kineska proizvodnja) isprao se u prvom pranju! Pogledajte ju ovdje.
 
 

Zatim imamo ovu apsolutnu prekrasnu majicu! Obožavam ju! Nosila sam je odmah dan poslije u Budimpeštu (morala sam je prati na ruke i sušiti fenom jer mi je paket došao kasno popodne, ali isplatilo se). Dobila sam hrpetinu komplimenata i oduševljena sam majicom sve u svemu! Jednostavna, rastezljiva, prijanja uz figuru... Ideal! Ovdje je nabavite.

 

Sljedeća stvar je ova krasna torba. Nju isto obožavam! Užasno jednostavna, ali užasno efikasna i upečatljiva! Iznenađujuće je velika i mislim da ću morati naručiti i takvu u sivoj boji! Kožna je i ima ovaj slatki mali privjesak, a iznutra još postoji i džepić! 


Magnet je poprilično jak, u par navrata mi se torba i sama zatvorila kad sam ju nosila na ramenu! Pogledajte ju ovdje, nije uopće skupa!

 

Zadnja stvar s kojom se susrećemo u ovom haulu je ova krasna ogrlica s dijamantom. Ponovno se radi o odličnoj kopiji zlata, vrlo simpatična izvedba. Bojala sam se da će kamen ispasti, ali na kraju sam shvatila da se zapravo radi o kamenu koji je "rastopljen" u vrh kalupa. Pogledajte ju ovdje.


To bi bilo to! Koja stvar je vaš favorit?

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com



Možda ti se svidi...

15 komentara

  1. Great post!
    I really like that jacket:)

    I followed you, could you please follow me back?
    http://melaniscorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Majica mi je preslatka kao i lančić. Sigurna sam da se prijateljica jako obradovala jer je jaknica divna!

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Super stvarčice si dobila, jakna mi se posebno sviđa. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve mi izgleda jako simpaticno :) Jakna je preslatka, bas mi je zao sto ti velicina ne odgovara. Majica je takodje jako lepa :) Odlican post :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Super stvarčice si naručila. :)
    A veličina je lutrija.

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    OdgovoriIzbriši
  6. Majica je prelijepa, uzasno mi se svidjaju te rupe na njoj!
    - Ema

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne stvari, sve mi se dopada, posebno majica :-)
    Odlican post ! <3

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/05/find-yourself.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Super moj fav je majica divna je
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve je zaista predivno, ali definitivno moram naglasiti moje divljenje prema jaknici <33

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako su stvari divne! Posebno su mi lijepe jakna i lančić. :)


    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajooj, zaista divne stvarčice si uzela! I jedva čekam post iz Budimpešte, obavezno ga čitam! :)) ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  12. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve stvari su mi se dopale. A pogotova ova teksasna jakna, jer sam veliki ljubitelj teksasnih jakni. Ostale stvari su takođe prelepe i sve mi se jednako sviđaju. Nisam do sada nikada kupovala sa onlajn, a i ne planiram da u skorije vreme kupujem. Bolje mi je da kupim nešto u nekom butiku, ali npr. kada želim da kupim neku stvar koje se ne prodaje kod nas, ja nekada zamolim strinu ili tetku da pogledaju da li ima to kod njih, jer one ne žive u Srbiji već u instranstvu.

    Ako želiš možeš pogledati moj blog, jer sam početnica:

    www.mayasadventures0606.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Jakna i lancic mi se najvise dopadaju... fin izbor :D

    Cherry blossom

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow! I love your jacket and your pendant necklace ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši