Što se dogodilo s ovim blogom? - bitna obavijest.

6/18/2017

Lijep pozdrav, drage moje.

 

Ovaj post će biti malo sretan i malo tužan, pogotovo za mene. Nadam se da ste vi inače u redu i da se odmarate, ja se pokušavam isto sada odmoriti od škole i svega toga zajedno. Ovaj post praktički i je inspiriran točno time: odmor.

Kao što ste mogle i same primjetiti, u zadnje vrijeme (već dulje vrijeme) nisam napisala normalan post. Pod normalan post mislim "post koji nije sponzoriran".

Pisala sam samo postove za kompanije s kojima radim jer mi je to u opisu dogovora s njima, a za ostalo nisam imala ni volje ni vremena.

Jučer sam razmišljala što se događa s ovim blogom i što ću sa njime, a onda sam odlučila pojednostaviti si koliko mogu.

Ovo ljeto odlučila sam se pozabaviti stvarima koje će zahtijevati moju punu pažnju i predanost, a ciljano ih radim da si uljepšam i olakšam život.

Razmišljala sam da li da zatvorim ovaj blog jer više jednostavno nemam volje ni vremena pisati,a želim se fokusirati na druge stvari.

Stvar je u tome da nemam volju za pisanjem kad su komentari isključivo reklamacije i vrlo su šturi, mislim da većina blogera zna o čemu se radi. Imam osjećaj da rijetko tko uopće pročita cijeli post.

Uglavnom, ono što sam odlučila jest nastaviti pisati ISKLJUČIVO suradnje. Završiti ću te dogovorene suradnje s kompanijama s kojima poslujem, a blog ću možda nakon toga zatvoriti, možda ne.

Možda nastavim jednom pisati, možda ne. U svakom slučaju, zasad ćete od mene čitati samo suradnje, a tako će biti cijelo ljeto najvjerojatnije.

Postovi će i dalje biti dulji, detaljni s lijepim i velikim slikama. To što ću pisati samo recenzije, ne znači da će postovi gubiti na kvaliteti. 

Hvala na razumijevanju!

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

4 komentara

  1. Mislim da svatko ima pravo odabira što će napraviti sa svojim blogom, pa tako i ti. Podržavam te :)
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja je odluka što ćeš pisati i kako. Ja čitam tvoje postove i sviđaju mi se. Nije da su mi dosadnim, čak su mi i vrlo zanimljivi. Ako ti voliš raditi takve postove, samo naprijed, ja te podržavam u svemu! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Neko ko ima dara i obične wishliste zna učiniti zanimljivim, a ti imaš i više od toga. Nadam se da će ti se volja za pisanje vratiti i da ćemo i dalje uživati u tvojim postovima! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam šta da kažem. Uživala sam u tvojim postovima i pričama, ali na tebi je da li ćeš odustati ili se boriti do kraja. Jedino što mogu da ti predložim jeste da dobro razmisliš prije nego doneseš konačnu odluku. Da li je stvarno to ono što želiš ili je pak pisanje ono što te čini sretnom i zadovoljnom. Život je težek, ponekad i pretežak, ali samo najbolji opstaju i istraju :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši