ZAFUL - embroidered choker shirt

6/27/2017

Evo i zadnje stvari, drage moje!

Ovo je moj apsolutni favorit! Već ste mogli pogoditi da se radi o nečemu s vezom jer sam očito poprilično zapela za takve stvari...

Ovaj put se radi o prekrasnoj majici koja ima integriran choker od tkanine i dvije prekrasne ruže!


Dodatan plus je i način na koji se majica dolje veže, daje vam slobodu da odlučite što ćete s njom!

Meni se osobno ova majica jaaako sviđa i izuzetno mi je drago što su vezovi kvalitetni. Oni su zapravo baš ušiveni u majicu, a ne površinski zaljepljeni i slično, pa mislim da ipak opravdava mrvicu skuplju cijenu (20%).


Majica je izuzetno mekana, izuzetno ugodna, dovoljno dugih rukava. Dobila sam mnogo pohvala na nju i vjerujem da ćete i vi ako ju kupite.

Mislim da se zapravo radi o jednom skrivenom gemu zafula koji nema previše recenzija, a svakako se isplati!

Pogledajte ovu prekrasnu majicu OVDJE.

Jednostavno ćete biti tumblr i artsy u komadu odjeće koji rijetko tko ima u vašoj državi.

Uživajte u ostatku tjedna!

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

2 komentara

  1. Predivna majica! Stvarno izgleda kvalitetno, ove vezove ja znam da uradim, pa ih često šivam na svoje majice. Ako imaš prilike nauči vesti, prezabavno je, a prelijepo izgleda! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa. Kao sto je cura uu gornjem komentaru spoomenula i meni izgleda jako kvalitetno. Odlican post.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši