ZAFUL - leggings

6/27/2017

Pozdrav svima!

Za danas sam vam spremila nekoliko postova, radi se o recenzijama stvari sa Zafula!

Nećemo duljiti i trošiti vaše dragocijeno ljetno vrijeme (koje sada zasigurno cijenite kad vidite kako je lijepo bez škole) pa ćemo odmah krenuti.

Zaful je neko vrijeme imao mnogi broj promocija u sklopu svog trećeg rođendana i ja sam svakako odlučila iskoristiti neke od promocija!


Prva stvar koju sam uzela su ove tajice.

Prvo sam ih bila uzela svojoj sestri, a onda sam skužila da ih stalno nosi svugdje i rekla mi je da su izuzetno ugodne pa sam odlučila i sebi uzeti jedne.


Kao što vidite, radi se o rozom rubu i tajicama koje su neka kombinacija pamuka i spandexa (ako se dobro sjećam).

Ono čega sam se ja bojala jest da će biti tanke jer se to zna dogoditi s kineskim tajicama, ali ove su jednostavno odlične. Mislim da ću svoje ljetno treniranje provesti u njima!


 Ako ste zainteresirani da ih uzmete sebi ili nekome drugome (tko se možda bavi jogom ili vježbanjem?) možete ih pogledati OVDJE.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com


Možda ti se svidi...

0 komentara