ZAFUL - prekrasna off-shoulder bluza

6/27/2017

Moje drage djevojke,

ovo je jedan od mojih favorita ovog paketa.

Prvo ću vam pokazati prekrasnu sliku da se same uvjerite, a onda ću reći što sam htjela.


 Ova apsolutno prekrasna off-shoulder bluza savršena je za ljeto. Možete pocrniti po ramenima, možete svezati rukave na koju god duljinu želite, a i bijela je ponovno kompliment za lijepu put.

Ova majica je od prekrasnog prozračnog materijala koji je savršen da pusti vašu kožu da malo diše!


 Vrlo kvalitetno je napravljena, nikakvi višak tkanine, nikakve niti koje vise... Majica je jednostavno predobra za svoju cijenu, a ja sam ju, srećom, ulovila na dodatnom popustu.


Mislim da bi ova majica bila dobra i za suknje sa visokim strukom, ali ju onda morate staviti u suknju, naravno.

Možete ju kupiti OVDJE.

Sve u svemu, meni se jako dopada. Vama?

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

1 komentara

  1. Jako mi se sviđa ova majica. Stvarno jako ljepo izgleda na tebi i cini mi se jako kvalitetan materijal. Odlicno napisan post.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši