Zaful wishlist: sve što trebate za ovo ljeto!

6/07/2017

Bok drage moje!

Je li itko spreman za ljeto koje nam uskoro stiže? Ja sam užasno uzbuđena i ne mogu dočekati taj kraj školske godine! Imam ogromne planove! Svakako pročitajte i novi post kada stigne (ne smijem vam reći o čemu je).

Stiže ljeto, a s njime i specijalna moda. Internet trgovine omogućuju nam da obogatimo svoj ormar najnovijim trendy komadima koji su doslovce tek nadolazeći trendovi! Primjetili ste da su sada popularni volani, pruge i vezovi, ali: što će biti popularno ovo ljeto?

Ne znam, a tako ne znate ni vi. Morat ćemo pričekati da vidimo što će se novo pojaviti na svjetskoj sceni! Do tada možemo samo nagađati, ili jednostavno kupiti ono što je apsolutno obavezno za svako ljeto: ljetne must haves-e! 

Poznata stranica ZAFUL ponudila mi je da napravim wishlist stvari koje mislim da će biti popularne ovo ljeto, a onda kad mi ih oni pošalju, ja ću vidjeti radi li se zapravo o hitu ili nas internet ponovno laže. 

Zaful je odlična kompanija. Sve stvari koje sam dosad naručila su zaista odlične. No, što ako se okušam u kupnji isključivo odjeće u ovom paketu? Pogledajte što sam pripremila.

Prva stvar kojoj se veselim jest ova bijela bluza koja ima gola ramena. 


Svi znamo da kada je vruće, vrlo je teško funkcionirati. Gola ramena bar nam malo pomažu po ovom pitanju, zar ne? Meni se osobno jako svidjelo to što ova bluza ima ove dijelove koji se vežu. Baš me zanima hoće li uživo izgledati jednako dobro kao i na slici! Pogledajte ju ovdje.

 Sljedeća stvar kojoj se poprilično veselim je ova prekrasna majica. 

 

Ona doslovno ima sve što je ovo ljeto popularno, a i moje omiljene tri stavke: crnu boju, vez i choker ovratnik! Mislim da će ova majica biti apsolutni hit! Ima i ovaj dio na vezanje koji mi se čni baš simpatičnim. Pogledajte majicu ovdje, cijena je pristupčna kao i uvijek.

Sljedeća stvar jest ovaj popularan komad odjeće idealan za plažu. Radi se o lako "sklopivoj" haljinici.


 Idealno za nas lijene djevojke, zar ne? Navodno može postati i suknja po prilici, baš me zanima hoće li meni uspjeti. Jedva čekam ovo isfurati na moru! Nabavite svoju ovdje.

Još jedan must-have za ljeto su kvalitetne tajice.

 
Ljeto je idealno razdoblje da se bavite sportom: odbojka, rukomet, vožnja biciklom... Ali je i idealno vrijeme da se okušate u gimnastici, možda čak i da isprobate jogu? Ako odlučite tako, pogledajte ove tajice ovdje.

Zadnja stvar, ali ne i najmanje omiljena, jest ova prekrasna majica.

 
Kao što ste mogli primjetiti, ruže i cvijeće se vraćaju u nekoj dobitnoj kombinaciji u vezovima, ali i u printovima. Ovaj slatki natpis za nas ponosne djevojke bit će idealan da pokaže drugima da smo i mi jednako neovisne kao i drugi, zar ne? Pogledajte majicu ovdje.

Kojem se komadu odjeće najviše veselite?

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com
 

Možda ti se svidi...

3 komentara

  1. Super post! Jako volim Zaful i stvarno imaju odlične stvari. Kad sam kod toga, ja imam onakvu bijelu majicu na kojoj piše GIRL PWR sa sajta i stvarno je odlična ^^
    This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. obozavam zaful. svida mi se ovaa bijela majica. morat cu je pogledat i naruciti ako budem u prilici

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post, kao i izbor stvari. Poslednja majica je sve popularnija među blogerima, ali moram priznati da ni ja nisam ostala ravnodušna na nju :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši