Gamiss - boho prstenje

7/22/2017


*ako budete kupovali ikakve proizvode s Gamiss-a, mogu vam dati 
kod koji upisujete za 10% s narudžbe! Kod je GamissXie10 :)*


Dobrodošli natrag!

Evo nam i prvog posta o paketu s potpuno nove stranice - Gamiss.

Gamiss je također kineska tvrtka, radi se o proizvođačima sličnima Zaful-u i Rosegal-u, ali mnogo jeftinije. Zaista, na Gamiss-u su cijene jako jeftine i pomamite se kad ih vidite.

No, stvar je u tome da Gamiss ima besplatnu dostavu samo na dodatke, beauty dodatke, nakit, kape, remene i slično... Za torbe, odjeću i cipele morate nadoplatiti!

Ja sam zato od Gamiss-a nabavila neke fun stvarčice koje vam želim pokazati!


Prva stvar koju sam vam pripremila jest ovo boho prstenje!

Obožavam prstenje i imam ih hrpe! Ovi su jako chic, boho, vrlo su slatki i imaju neki chill vibe.

Bojala sam se da će mi biti premali, ali ispalo je da su super!

Ovo je zapravo set knuckle prstenova koji se mogu nositi na obje ruke kombinirano!

Jako mi se sviđaju i cijena im je apsolutni apsurd uz besplatnu poštarinu. Sve skupa platit ćete 7 kn! Dostava, proizvod i zadovoljstvo za 7 kn!

Svoje prstenje ili sličan nakit nabavite ovdje.

Lana M.
lanammendess.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

0 komentara