Gamiss - jednorog četkice za šminkanje

7/22/2017


*ako budete kupovali ikakve proizvode s Gamiss-a, mogu vam dati 
kod koji upisujete za 10% s narudžbe! Kod je GamissXie10 :)*

Hejhej!

Stigli ste do posta kojeg ste svi čekali, zar ne?

U ovom postu pokazati ću vam najljepše četkice koje imam, četkice sa stranice Gamiss!
Radi se o rainbow četkicama koje izgledaju jednostavno fenomenalno!


Četkice imaju neki magičan izgled, zar ne? Vlakna su pobojana u vibrantne boje koje izgledaju ni manje ni više nego prekrasno u kombinaciji sa lila drškom koja izgleda kao jednorogov rog!


Metal nije roz, tako izgleda jer prekrasno odsijava na svjetlosti! Metal je zapravo klasičan "silver-looking" materijal i jako dobro izgleda kad reflektira!


U setu koji košta 12$ sa besplatnom poštarinom dobivate i više nego dovoljno četkica!
Dobivate 10 komada, 5 malih, 1 srednja i 4 velike!

Tu je i poznata četkica za highlighter, angled četkica za konture, malene četkice za oči i jedna ravna malena za cut-crease!

Jako mi se sviđa dizajn i mislim da će biti i više nego korisne!


Vlakna su jaaaaaaaako mekana i jednostavno ih obožavam! Mislim da su ovo najmekše četkice koje imam! Inače, treća zdesna nije ovako "sfušana" nego sam ju postavila krivo i vlakna su se pomaknula. Izgleda normalno (prepala sam se kad sam vidjela sliku) kad sam provjerila da li nešto nije u redu s njom!

Ako ih želite naručiti, to učinite ovdje.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

0 komentara