Gamiss wishlist - isplati li se?

7/01/2017

Drage moje,

pripremila sam vam tri različita wishlista. Radi se o dvije vama znane stranice, Rosegal i Zaful, ali treća je potpuno nova i vjerujem da je manji broj vas čuo za nju: Gamiss.

Ove stvari sam i naručila pa ćemo vidjeti da li uživo sliče na ono što su na slikama!

Gamiss je stranica koja ima jednu manu, a ona je da se shipping naplaćuje po kilaži! Stoga sam na Gamissu uzela više sitnica, a na Rosegalu i Zafulu neke druge stvarcice koje su krupnije!

Pa, što sam uzela na Gamiss-u?

Ova prekrasna torba ne samo da me oduševila zbog trenutno vrlo popularnog veza, već je i nevjerojatno jeftina. 16$ za ovako krasnu torbu? To je praktički oko 100 kn! Pogledajte ju ovdje jer će vam se sigurno svidjeti!


Sigurno ste vidjeli ovo magično čudo koje bi trebalo čistiti vaše četkice bez ikakve tekućine! Rekoh, idemo vidjeti je li to zaista istina! Za 2.47$ a besplatnom dostavom, definitivno se isplati riskirati. Pogledajte ju ovdje ako se želite i sami okušati u testiranju.


Već dulje vrijeme želim kupiti jednu četku za čišćenje lica, a kad sam naletila na ovu (koja je na baterije) mislila sam da je ovo savršena šansa da vidimo funkcionira li! Još nisam sigurna hoću li s njom koristiti gel za čišćenje lica ili scrubove. Vjerojatno oboje! Pogledajte ju ovdje.

Iskreno, vidjeli smo chokere svih vrsta. Ovi elegantni chokeri koji će upotpuniti neki bijeli ljetni outfit samo su jedna od varijacija na temu prekrasnih chokera koje gamiss  nudi. Za 5$ s besplatnom dostavom, ponovno, možete gledati samo kao na investiciju. Pogledajte ih ovdje.


Jednorozi i šminka mogu biti bolji samo kada se kombiniraju, a upravo sam to odlučila napraviti. Ove jednostavno prekrasne četkice nove su ljepotice za moju kolekciju! Pogledajte ih ovdje i darujte onoj jednoj prijateljici koja je luda za jednorozima. Svi imamo takvu!


Ovo prstenje ste sigurno viđali okolo, radi se o klasičnom tirkiznom setu! Ono što mene interesira je kakva je njihova kvaliteta ako im je cijena 1$ sa besplatnom dostavom! Jedva čekam vidjeti kako izgledaju uživo, a kako izgledaju u webshopu pogledajte ovdje.

Drage moje, to je to što očekujemo od Gamiss-a. Uzbuđene? Ja sigurno jesam!

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

1 komentara

  1. Predivna selekcija!
    Torba je predivna. Dopada mi se ovaj vez na njoj!

    OdgovoriIzbriši