Rosegal - bijele četkice za šminkanje

7/22/2017


*ako budete kupovali ikakve proizvode s Rosegal-a, mogu vam dati 
kod koji upisujete za 10% s narudžbe! Kod je Rosegalxie  :)*


Welcome back!

Ah, ne bih ja bila ja da nisam naručila i četkice! Zapravo sam naručila dva seta pa škicnite blog kad objavim i drugi post!

Ovo je jedan klasičan set četkica koji ste vjerojatno već viđali po internetu.
Radi se o setu od 10 četkica (5 malih i 5 velikih) koje se koriste za svakakve namjene.


Drške i metal su kvalitetno napravljeni. Nijedan metal se ne miče, sve je čvrsto napravljeno i sviđa mi se kako su se proizvođači odlučili pozabaviti gradientom na vlaknima četkica.


Nijedna nije došla oštećena, bilo je malo ispadanja vlakana u čišćenju (valjda one koje su se slabije primile), ali sada je sve u redu. Zapravo, sad su sve osigurano dobre jer su sva vlakna u redu i nakon čišćenja.


Četkice su jako lijepe, jako su mekane i sviđa mi se što je uključen i flat brush za puder, angled brush za konture, dome brush za rumenilo... Sve u svemu, dobitak! Manje četkice su slične, samo su različite veličine i jedna je na vrhu spljoštena!


Ako vam se sviđaju, nabavite ih ovdje.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

1 komentara

  1. Sjajan post. Ove cetkice izgledaju savrseno. Sigurno cu ih i sama naruciti

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši