Rosegal - monster ruksak

7/22/2017


Lijep pozdrav!

Evo stigao nam je i paket sa Rosegal-a pa vam želim pokazati neke novitete s te stranice. Ovaj put sam na Rosegal-u naručivala nekoliko torbi pa se veselim tome da vam ih prezentiram!

Prva je torba ovaj monster ruksak!

Naručila sam ga za svoju sestru kojoj je rođendan početkom kolovoza, a mislim da će ju jako razveseliti! Pogledajte kako izgleda:



Ovo je kožni ruksak vrlo dobre izrade! Nigdje ne vire konci, sve je ušiveno točno kako bi trebalo biti (očekivala sam manje greške na dizajnu lica "čudovišta"). Umjetna koža je imala miris po tvornici, što je klasika za kineske torbe, ali jako je brzo izgubila miris. Par sati je stajala na balkonu!


 Ruksak je nešto manji od očekivanog, ali uglavnom mislim da se mjere s interneta poklapaju s ovima koje sam ja izmjerila. Jedino što sam ja nekako sebi zamislila da je veći... Ne znam :)


Ruksak iznutra ima još jedan pretinac i taman je prostran da sestra može staviti svoje sitnice koje nosi uvijek sa sobom unutra! Mobitel, slatkiši, pokoja igračka, maramice i mala boca vode trebali bi stati unutra bez problema!


Naramenice su podesive i relativno su dugačke tako da ćete ih morati skratiti! Ruksak je veći u širini nego visini što očito doprinosi tom liku malenog čudovišta.

Sve u svemu, za 11$ koliko sam ja tada platila (sada je 14$ na webu a 13$ na aplikaciji) ruksak je i više nego odličan! Pogledajte ga ovdje i poklonite nekom mališanu.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com
 

Možda ti se svidi...

1 komentara

  1. Joj, presladak je ruksak. Ne sumnjam da će se ona jako obradovati :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši