Rosegal - torba s plavim printom

7/22/2017


*ako budete kupovali ikakve proizvode s Rosegal-a, mogu vam dati 
kod koji upisujete za 10% s narudžbe! Kod je Rosegalxie  :)*

Pozdrav!

Nastavljamo s Rosegal prezentacijom! Sljedeća je stvar ova torba koja mi se svidjela jer je nekako drukčija od ostalih na webu!

Sviđa mi se kako nije kockasta kao većina današnjih torba, već ima ovako obli vrh i fora plavi print!


Torba izvana ima teksturu, kao što vidite, a meni se jako sviđa i to kako je print složen na strani i daje neki chic izgled! Torba nije imala jak miris (kao ruksak iz prethodnog posta) i došla je s remenom unutar nje. Da bi održala oblik, imala je papir naguran kroz cijelu unutrašnjost i mislim da je to vrlo pametan potez jer je torba došla netaknuta!


Torba ima dvije male ručke i jednu veliku naramenicu koja se može dodati! Srednje je veličine i mislim da je prigodna za izlaske navečer ili izlaske u grad kad ne nosite mnogo stvari, ali ipak imate i vodu i mobitel i kozmetiku za prvu ruku!


Iznutra ima još jedan mali džepić i viri jedan končić s lijeve strane. Odrezala sam ga pa je sad u redu, ali malo sam se prepala da nešto nije krivo zašiveno. Srećom, to nije slučaj!

Ako se vama sviđa torba, pogledajte ju ovdje.

Lana M. 
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

0 komentara