Rosegal wishlist

7/01/2017

Drage čitateljice, evo nam i zadnjeg wishlista!

On je na stranici Rosegal koju svi jako dobro znate pa ju ne treba ništa previše predstavljati!

Krenimo mi odmah radije sa konkretnim stvarima!


Ovo je poklon za moju sestru koja početkom kolovoza (augusta) slavi deveti rođendan. Mislim da je ovo idealni slatki poklon za curicu koja voli crtiće! Pogledajte torbu ovdje.


Ovu majicu sam uzela za svoju sestru, a majica košta nevjerojatnih 4$. Zanima me kakva će biti tkanina i hoće li majica biti dobro šivana. Sada već zaista testiramo Rosegal! Ako i vi želite iskušati Rosegal, pogledajte ovu majicu ovdje.

Svi trebamo i neke obične, putne četkice, zar ne? Ove obične bijele četkice su me privukle sa svojim minimalističkim izgledom i iskreno se nadam da će im funkcija biti jednako dobra. Kupite ih ovdje.


Kad sam već uzela puno majica u lila i rozoj boji (pogledajte zaful wishlist, post prije), valjalo bi imati i torbu koja će pasati uz tu estetiku. Ova slatka torba košta 13$ i možete ju nabaviti ovdje.


Ova slatka crna torba poklon je za moju mamu koja će se, vjerujem, razveseliti kad ju vidi! Crne torbe ne mogu pogriješiti, a malo ukrasa samo podiže cijeli izgled. Nadam se da torba neće imati jak miris na umjetnu kožu! Pogledajte ju ovdje.

To je sve.

Pogledajte njihove nove strappy black dress modele. Kliknite na keyword da biste posjetili taj asortiman!

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

3 komentara

  1. Prelijepa wish lista. Posebno mi se svidio ruksak, jako je zanimljiv.

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo je lepa wish lista. Pogotovo mi se najviše sviđa majica i ova roza torbica i ova slatka crna torbica. Stvarno su baš mnogo lepe stvari,svaka čast za izbor.
    Nova sam na blogu,volela bih kada bi mogla da pogledaš moj novi post ukoliko želiš. Hvala puno!♥
    link --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je mnogo zanimljivije :D Ruksak je vrh :D, no ni na ovu poslednju torbu ne ostajem ravnodušna :)

    OdgovoriIzbriši