ZAFUL - empowerment

7/19/2017


*ako budete kupovali ikakve proizvode s Zaful-a, mogu vam dati 
kod koji upisujete za 10% s narudžbe! Kod je Zafulxie10 :)*

Dobrodošli u nastavak haula!

Sljedeća je majčica jedna slatka klasik-bijela ljepotica sa slatkim natpisom! Radi se o majici sa lijepim porukama i adjektivima.

 

Ovo je zapravo malo kraći model koji je dolje odrezan i nema šavove (sad se to nosi, zar ne?), a rukavi su napravljeni normalno. Jako je udobna jer je fini pamuk i majica nije kruta.


Kao što možete vidjeti, ovdje ima puno pridjeva i lijepih riječi, a majica mi ima neku 'Purpose' tour vibru. Ne znam jesam li to samo ja! Majica je stigla za 13 dana i veličinom je meni baš taman. Ja volim malo dulje rukave na majicama i ova je ispunila i taj kriterij!
 

Materijal je kvalitetan i jako mi se sviđa, a općenito se i lijepo pegla!

Svima preporučujem ovu majicu, ovo je veličina S! Možete nabaviti svoju ovdje.

Lana M.,
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

1 komentara

  1. Ovo je, po meni, najljepši komad iz današnje serije postova :D

    OdgovoriIzbriši