ZAFUL - off shoulder pink blouse

7/19/2017


*ako budete kupovali ikakve proizvode s Zaful-a, mogu vam dati 
kod koji upisujete za 10% s narudžbe! Kod je Zafulxie10 :)*

Dragi moji, stigla je nova pošiljka odjeće sa svima omiljene web stranice  - ZAFUL.

Kako sam inače veliki fan crne boje, možete primijetiti da sam se danas odlučila za nešto potpuno drugačije. Radi se o ovoj rozoj bluzi koja ide niz ramena.


Bluzu sam naručila za sebe, ali ispalo je da su mi rukavi preuski pa ju je sada dobila moja sestra. Ona je i više nego zadovoljna jer je bluza preslatka! Boja je jako upadljiva, ali nije fluorescentna, nego ugodna. Crte vizualno izdužuju, a veliki volan je prekrasan! Jako mi se sviđa kako je cijela majica krojena.

Materijal je udoban, ali nije rastezljiv osim tamo gdje je gumica. Ako imate uske ruke, ne morate se bojati naručiti ovaj model, ali ako nemate, onda bi vam bilo bolje da uzmete neki cotton blend proizvod. Ovaj se nažalost ne razvlači previše.


U svakom slučaju, materijal je mekan i jako je ugodan! Svima preporučujem! Pogledajte model ovdje i poklonite nekome ovu krasnu majčicu!

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com


Možda ti se svidi...

1 komentara