ZAFUL - paris

7/19/2017


*ako budete kupovali ikakve proizvode s Zaful-a, mogu vam dati 
kod koji upisujete za 10% s narudžbe! Kod je Zafulxie10 :)*

Kako ono ide, 'we were staying in paris, to get away from you parents...' ?

Lijep pozdrav, curke.
Ne, nisam ovu majicu uzela zbog Chainsmokersa. Jako mi se svidio minimalistički print na rubu majice i mojoj sestri se svidjela ova blijeda roza pa sam joj odlučila pokloniti ovu majčicu.

Ovaj put se radi o jednom jako finom materijalu s velikim postotkom elastana čini mi se, jer majica zaista izgleda krasno kad se obuče. Prijanja taman gdje treba bez da izgleda napadno.


Nisam ni znala da je ova ruža vez kad sam naručila majicu, ali znate da sam luda za vezom pa mi, naravno, nije nimalo smetalo! Jako mi se sviđa ovaj font na rubu, a još mi se više sviđa i to što je majica jako lijepa na 'ljetnu kožu' kada pokupite malo sunca.

Majica je jako ugodna, jako je slatka, malo je skuplja (16$), ali mislim da se isplati!
Pogledajte ju ovdje.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

1 komentara

  1. I ja volim vezove i dopada mi se što je ruža vezena. Nekako ističe majicu od svih drugih.
    Dopada mi se kako ti stoji.

    OdgovoriIzbriši