ZAFUL - rose košuljica

7/19/2017


*ako budete kupovali ikakve proizvode s Zaful-a, mogu vam dati 
kod koji upisujete za 10% s narudžbe! Kod je Zafulxie10 :)*

Dragi moji,

sada možemo škicnuti i što nam je Zaful pripremio za kraj.

Ovo je zadnja majica koju vam predstavljam sa Zaful-a u ovoj pošiljci, a uskoro ćemo raspravljati i o Rosegal-u te o Gamiss-u, potpuno novoj stranici!

Ova bluza je neka rozo-ljubičasta izblijedila boja. Meni se osobno jako sviđa jer je elegantna i casual u isto vrijeme te je jako minimalistički raspoložena!


Materijal je jako ugodan i, iako mi je izgledala kruto, zapravo je majica sama po sebi vrlo udobna. Malo je oversized, taman za uske hlače i lagani jesenski look. Vez je po meni malo svijetliji nego na slici, ali ne smeta uopće. Dodaje dinamičnost komadu odjeće.

Inače je majica dolje zatvorena i ne može se otvoriti do kraja kao košulja, ali meni se svejedno jako sviđa! Rukavi su ponovno malo dulji i to je idealno po mom pitanju. Mislim da će biti dosta zahvalna za jesen!


Ako vam se sviđa, možete ju nabaviti ovdje. Jedino što morate pripaziti je da je ona one-size. Pogledajte mjere prije nego što naručujete!

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

3 komentara

  1. Hehe, još jedna pinki :D. Vjerujem da te Zaful zaveo pod Pink girl gledajući današnju seriju postova :D. Sve u svemu dopada mi se što je ovako jednostavna, a ustom trenutku i moderna. Zaful stvarno zna kako spojiti sve u jedno :D
    Želim ti lijep dan, draga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Košuljica mi se dopada, posebno jer ima uzorak ruže, a ja sam jednim dijelom veliki ljubitelj ruža :))

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Košuljica mi se baš jako sviđa,possebno zbog boje !
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši