Zaful wishlist - boje?

7/01/2017

Drage moje,

bez mnogo okolišanja, krenimo na Zaful.

Odlučila sam uzeti majice i bluze tako da budem spremna za novu školsku godinu, a i škicnula sam prije neko vrijeme da su dobili prekrasne modele! Pokazati ću vam one koje sam ja uzela.


 Ova estetski privlačna majica je bila izbor moje sestre. Ona voli te minimalističke natpise i ukrase, a i majica se čini one lijepe prljavo roze boje. Inače, fun fact, u ovoj narudžbi nema moje najdraže boje: crne. Pogledajte majicu ovdje.


Ova candy-roza majica je pravi primjer barbie elegancije. Mislim da je odlična za ljetnu boju i da će izgledati super na par ispranih boyfriendica i bijele conversice. Pogledajte ju ovdje, jer vjerujte mi, želite ju.


Kad sam shvatila da baš i nemam majice za casual outfite (jer se uvijek pretjerano uređujem) odlučila sam to promijeniti uzevši ovu malo (namjerno) preveliku lila košulju. Ima li ijedan fan Halsey ovdje pa da usopredimo boju košulje sa lilac sky? Pogledajte model ovdje.


Sljedeći model prikrao mi se u srce ovim prekrasnim vezom. Ne moram se više ni opravdavati, znate da padam na to, mogu se samo ispričati i potražiti pomoć. Dotad vi škicnite ovdje.

Zadnja majica me podsjetila na one grungy majice koje se vrte po weheartit-u pa sam ju morala imati i ja! Mislim da, osim toga da šalje dobru poruku, je sama majica preslatka. Pogledajte ju ovdje.

Ono što vam još mogu preporučiti od zafula su bodycon maxi dress modeli.
Kliknite na ime da ih pogledate.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

2 komentara

  1. Prelijepa wish lista! Sve majice mi se mnogoo svidjaju! Odlicnoo je!

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši