Gamiss wishlist

8/01/2017

Evo nas i u zadnjem wishlistu!

Što nam je Gamiss pripremio? Iskreno, ja sam se baš oduševila kvalitetom stvari na toj stranici. Idemo vidjeti hoće li proći i drugi test.


 Prva stvar koju sam uzela jest ova jednostavna majica s printom duge. Duga je obično simbol slobode i mislim da baš dobro paše s obzirom na trenutne festivale i slično! Pogledajte ju ovdje

 
Sljedeća je stvar ova jednostavna majica s naslovom "faith". Slatka je i mislim da će poslužiti kao poklon za moju mamu! Pogledajte ju ovdje.


Sljedeća je stvar također za moju majku i mislim da će joj se jako svidjeti. Ovo je jedna jednostavna majica s čipkom za eleganciju. Pogledajte majicu ovdje i uvjerite se kako je apsurdno jeftina.
Zadnja stvar je ova majica s Troye Sivan vibrama! Jako je slatka i mislim da će biti dobar materijal, koliko ja vidim odavde. Pogledajte ju ovdje.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

5 komentara

  1. I sama sam pisala vislistu istog sajta tako da mi je drago da vidim tvoj odabir. Veoma interesanta selekcija stvari, zaista mi se dopada.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvari su prelepe,posebno mi se sviđa ovaj prvi i drugi duks baš su kjut. Odličan izbor. ♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/hello-august-2day.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne stvari si izabrala, super post! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma zanimljiva lista,super post!♥

    Spa time♥ vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Duksevi su zbilja divni!

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši