Rosegal wishlist

8/01/2017

Krenimo sada sa stvarima koje sam izabrala na Rosegal-u!
Na ovoj sam stranici izabrala širok spektar interesantnih stvari pa najbolje da vam ih pokažem.

Ova vrlo popularna stvarčica zove se stress relief cube i interesira me da li zaista funkcionira i pomaže li u smirivanju. Pogledajte ju ovdje, odličan je poklon.

Sljedeća stvar je ovaj trodjelni komplet kožnih torbica. Dizajn je jako sladak, a navodno je velik i prostran. Interesira me koliko je to zapravo istina. Pogledajte ga ovdje, cijena je nevjerojatna.

Svi ste čuli za one koledž jakne koje su se furale prije nekoliko godina. Pa, I'm bringing them back. Ova mi se jakna jako svidjela i zanima me koliko je zapravo topla! Pogledajte ovdje kako je jeftina, svega 100 kn.


U ovu sam se majicu zaljubila čim sam je vidjela! Ova nijansa crvene je prekrasna i dizajn je jednostavan a simpatičan! Pogledajte majicu ovdje, baš me zanima kakva će biti kad stigne.

Zadnja stvar koju sam izabrala služit će mi za izlaske, ako bude dovoljno velika. Clutch torbice su često jako malene i nisu korisne, a ova je prekrasna i ako je zaista velika koliko piše: jackpot. Pogledajte torbicu ovdje.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

3 komentara