Zaful wishlist

8/01/2017

Drage moje, jako sam sretna što vam danas mogu pokazati što sam naručila sa poznate stranice Zaful. Ovaj put sam se odlučila kupiti većinom nešto robe jer mislim da je Zaful vrlo popularan po tom pitanju!

Neću duljiti, već ću vam pokazati što sam uzela.


Prva stvar je ovaj makeup organizer koji mislim da će mi odlično služiti za preobražaj moje ladice sa šminkom. S obzirom da sam sad nagomilala već značajnu količinu šminke, mislim da će ovaj komad akrilnog stakla (koji se nadam da će biti čitav) služiti jako dobro. Pogledajte ga ovdje.


Ovakve slične naočale imam sa Rosegal-a i interesira me je li kvaliteta ista kao sa Zafula! Ove su sive i mislim da će izgledati baš dobro... Pogledajte ih ovdje.

Zatim sam uzela ove slatke chic naušnice koje će pasati i uz pokoji casual outfit. Jako su jeftine, svega 1.5$ i mislim da će izgledati baš slatko. Pogledajte ih ovdje i naručite. 


Znate kako sam slaba na stvari s vezom i nemam nikakvu izliku, iskreno... Majica je jednostavno prekrasna. Nemam mnogo sive odjeće i zato sam odlučila nadopuniti svoju kolekciju ovim prekrasnim komadom! Pogledajte ga ovdje.

Azijska kultura mi je uvijek bila fascinantna, a ova vestica me podsjeća na onaj cherry blossom dizajn koji je tamo često na kimonima. Malo sam skeptična oko materijala, ali veselim se vidjeti kako će izgledati uživo. Pogledajte ju ovdje.

Ova prekrasna maroon hoodica je za moju sestru koja slavi sada rođendan, početkom kolovoza, isto kao i moja najmanja sestra... Mislim da će joj se jako svidjeti jer je trendy i može se nositi na razne kombinacije. Pogledajte ju ovdje.


Zadnja stvar koju sam uzela jest ovaj pulover koji me privukao istom bojom kao i prethodna hoodica. Navodno je mekan i debeo kao pravi džemper, a ja u to ne vjerujem pa sam odlučila sama provjeriti. Kupite džemper ovdje.

Lana M.
lanammendes.official@gmail.com

Možda ti se svidi...

2 komentara

  1. Super post! Izabrala si predivne stvari *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Super stvarčice! Najviše mi se sviđaju naušnice i majica s vezom!

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši